Hyviä cover biisejä
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
27 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Katsellessani tässä AC/DC:n Plug me in DVD:ltä, jonka joulupukki minulle toi, kappaletta Baby please don't go, sain jälleen kerran idean mestarilliseen threadiin. Kyseinen Baby, please don't go ei ole AC/DC:n oma biisi, mutta mielestäni heidän versionsa on parempi, kuin mikään muu kyseisestä biisistä kuulemani versio. Näin keksin siis perustaa threadin, jossa on tarkoitus listata cover biisejä, jotka ovat oikeastaan kovempia, kuin itse alkuperäinen tekele.
Melkeen alkuperäinen versio:
AC/DC !
Oikeastaan tässä voitaisiinkin puhua vaan erilaisista sovituksista, kun ei tuo ekakaan videa oo alkuperäinen, mutta muut versiot on jo mun korvaan niin kaukana näistä kahdesta, että hyvä kun voi samasta biisistä puhua. Itse pidän kuitenkin enemmn AC/DC:n versiosta, koska se on enemmän rock!
Sitten on tietenkin In Flamesin World of promises, josta en löytänyt kummastakaan versiosta järkevää videoa, mutta Ruisperkele varmaan löytää. Eiköhä näitä keksi vaikka kuinka paljon, kunhan miettii...
Ainiin ja tästä, mut lynkataan, mutta...
Ari Koivunen - Hetki lyö
No, enpä tästäkään löydä Kirkan versiosta videota, mutta kaikkihan sen nyt tietää.
Jatkakaa
Melkeen alkuperäinen versio:
AC/DC !
Oikeastaan tässä voitaisiinkin puhua vaan erilaisista sovituksista, kun ei tuo ekakaan videa oo alkuperäinen, mutta muut versiot on jo mun korvaan niin kaukana näistä kahdesta, että hyvä kun voi samasta biisistä puhua. Itse pidän kuitenkin enemmn AC/DC:n versiosta, koska se on enemmän rock!
Sitten on tietenkin In Flamesin World of promises, josta en löytänyt kummastakaan versiosta järkevää videoa, mutta Ruisperkele varmaan löytää. Eiköhä näitä keksi vaikka kuinka paljon, kunhan miettii...
Ainiin ja tästä, mut lynkataan, mutta...
Ari Koivunen - Hetki lyö
No, enpä tästäkään löydä Kirkan versiosta videota, mutta kaikkihan sen nyt tietää.
Jatkakaa
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Metallica - so what, Prince... no melkeen koko garage inc levy.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Olihan toi aika hyvä mut toi Blackki yrittää liikaa tai sit se just pyrkii siihen.
Ps. Ari Koivunen sukkaa pahasti ja tää ei oo mielipide.
Ps. Ari Koivunen sukkaa pahasti ja tää ei oo mielipide.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Sen tyyli taitaa olla vähän tollanen lievä ylinäyttely kokoajan. Tai sitte se on vaan vähän...Tollanen.
Ja kun kerran Jack Blackista puhutaan ni melkeenhän tääki istuu tähän threadiin vaikka melkeen kaikki onki jo varmaan nähny mut so not.
Ja kun kerran Jack Blackista puhutaan ni melkeenhän tääki istuu tähän threadiin vaikka melkeen kaikki onki jo varmaan nähny mut so not.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Toi on kyl sellanen leffa et jokaisen itseään kunnioittavan rockmiehen pitäs se nähdä.
Viimeksi muokannut Ruisperkele päivämäärä 05 Tammi 2008 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Pöh te ette ymmärrä et rock on vaan ehkä 50% musiikkia.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
tässä loistava cover. Itseasiassa Richard Cheesen koko (cover)tuotanto puhuttelee minua. SUOSITTELEN!
Alkuperäinenhän oli
toinenkin Richard Cheesen coverlemppari
:3
-
Leikkinimi
Tavis- Viestit: 32
- Vuodet Jäsenenä:
myös Paul Ankan coverit rokmusiikista kiehtovat
olin kerran syystä x tapahtumassa jossa Pete Parkkonen esiintyi livenä. Parkkonen esitti Britney Spearsin Womanizerin ja se oli mielestäni paras biisi koko setissä.
Kierot yhdistelmät kiehtovat minua.
olin kerran syystä x tapahtumassa jossa Pete Parkkonen esiintyi livenä. Parkkonen esitti Britney Spearsin Womanizerin ja se oli mielestäni paras biisi koko setissä.
Kierot yhdistelmät kiehtovat minua.
-
Leikkinimi
- Vuodet Jäsenenä:
Lisäksi vielä tykkään a cappella versioista tunnetuista biisestiä. Esim tämä Club for Fiven loistava a cappella versio Eurythmicsin klassikosta!
-
Leikkinimi
- Vuodet Jäsenenä:
27 viestiä • Sivu 1, 1:sta