The Human Centipede
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
3 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Sairainta taas vähään aikaan.
Elokuva kertoo eläkkeellä olevan huippukirurgin neronleimauksesta operoida elävistä ihmisistä "tuhatjalkainen". Tuhatjalkaisen toimintaperiaate on se, että kolme ihmistä kiinnitetään toisiinsa niin, että taaimmaisten suut ommellaan kiinni edimmäisen peräaukkoon. Heidän nauttimansa ravinto on siis hiukan yksipuolisempaa, kuin tuhatjalkaisen alkupään.
Kyseessä on sinänsä näkemisen arvoinen pätkä, jos kokee viehtymystä erityisen sairaisiin elokuviin. Itse olisin tosin kaivannut huikan syvempää tietoa professorin mahdollisusta motiiveista, koska nyt elokuva typistyi lähinnä sadistiseksi ihmisluonnon pimeämmän puolen kuvaukseksi. Elokuvasta tulee voimakkaasti mieleen taannoinen Martyyrit, joka oli myöskin melko karu kokemus.
En suosittele, enkä ole suosittelematta. Päättäkää itse.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Ajattelin, että haluan kommentoida. Tajusin, että kommentoidakseni haluan katsoa tuon trailerin. Trailerin nähtyäni tiesin, etten voi sanoa mitään. Ilmeisesti elokuva kosketti minua niin kuin tällainen vain voi.
En ole heikko sillä tapaa, että lähtisin pois kesken elokuvan, mutta tämä elokuva sai minut poistumaan huoneesta yhden kohtauksen ajaksi, sillä oksennus teki tuloaan. Vältyin sotkulta ja pahalta mieleltä. Siltikin, nyt hieman harmittaa, että jäi juuri se näkemättä. Ajatus kiehtoo minua jollain sairaalla tavalla.
Suosittelen kaikille sairaille ja terveille tätä elokuvaa, kunhan ruokahetki on vain kaukainen muisto, eikä suunnitteilla välittömästi elokuvan jälkeen.
En ole heikko sillä tapaa, että lähtisin pois kesken elokuvan, mutta tämä elokuva sai minut poistumaan huoneesta yhden kohtauksen ajaksi, sillä oksennus teki tuloaan. Vältyin sotkulta ja pahalta mieleltä. Siltikin, nyt hieman harmittaa, että jäi juuri se näkemättä. Ajatus kiehtoo minua jollain sairaalla tavalla.
Suosittelen kaikille sairaille ja terveille tätä elokuvaa, kunhan ruokahetki on vain kaukainen muisto, eikä suunnitteilla välittömästi elokuvan jälkeen.
-
Leikkinimi
Tavis- Viestit: 32
- Vuodet Jäsenenä:
3 viestiä • Sivu 1, 1:sta