Tänään on 28 Maalis 2024 21:27

Linkin Park ROxxOR

Keskustele elokuvista, peleistä, kirjoista, musiikista ja muusta vastaavasta viihteestä.
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)

Onks Linkin Park uus album hyvä?

Yes
2
18%
No
5
45%
Maybe
0
Ei ääniä
Who knows
4
36%
 
Ääniä yhteensä : 11

ViestiKirjoittaja Datenshi » 23 Elo 2007 11:44

jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P
jooh ei mitään tää on vaa tälläinen spammi :P

;)
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Jonix » 23 Elo 2007 15:43

Täytyy sanoa, ettei ole hajuakaan asiasta. Mikä sen levyn nimi on?
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 28 Elo 2007 11:17

Minutes To Midnight on siis sen uuden albumin nimi. Olen kuunnellut Linkin Parkia vuodesta 2000 tai 99. En ole ihan varma mutta sen muistan että olin ala-asteella tuona aikana kun aloitin. Eli albumit Hybrid Theorystä Meteoraan. Edelleenkin Linkin Parkin vanhempi tuotanto uppoaa ja uusi levy on ihan... noh.. siedettävä. Mutta ei se tosiaan mikään huippu ole jos bändin aiempaan tuotantoon vertaan. En löydä mitään kestohittiä uudelta albumilta jota jaksaisi kuunnella useammankin kerran.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 28 Elo 2007 12:31

Leave out all the rest on tosi hyvä biisi uus albumist ja valentine days kin ja shadow of the day myös what I've done :P
ja of course vanhoilta albummilt biisit ovat kans tosi hyvii mut kai uusiikin pitä tukea ;) :P
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 30 Elo 2007 09:19

Mutta eikö kenenkään muun mielestä bandi ole menettänyt persoonallisuuttaan hurjan menestyksen ja nu metalli trendi-ilmiön myötä? On niin paljon samankaltaisia bändejä ettei mielestäni Linkin Park enään eroa joukosta samalla tavalla. Uudella albumillaan he ovat taas ottaneet askeleen kohti massamusiikkia.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Leikkinimi » 01 Kesä 2011 00:27

Olen samaa mieltä kadjan kanssa. Paras mielestäni on Hybrid theory nimikkeellä julkaistu levy. Siis ei se linkin Park- Hybrid theory vaan siitä aiempi.

Linkin Parkilla muutenkin oli hienoista rahastusta havaittavista, kun ennen Meteoran tekoa ilmestyi sekä Reanimation ja joku livelevy. Samoja biisejä kierrätetään uudestaan ja uudestaan..

Silsi, täytyy sanoa, että aikoinaan tykkäsin yli kaiken. Nythän se melkein on jo selkeää poppia.. EI hyvä.. Näyttäisi siltä että ovat "myyneet" itsensä.
Käyttäjän avatar
Leikkinimi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 32
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Viihdykkeet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset