Tänään on 27 Huhti 2024 13:46

Totuus Wiistä

Keskustele elokuvista, peleistä, kirjoista, musiikista ja muusta vastaavasta viihteestä.
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 19 Heinä 2007 19:30

wii.jpg
Totuus Wiistä

Tältä foorumilta ei taida löytyä vielä yhtäkään iloista Wiin omistajaa?
Heti kun sellainen ilmenee olisi kiva tietää onko tämä kuva oikeassa tässä asiassa... Itse veikkaan kovasti että juuri näin on. :)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 19 Heinä 2007 19:45

ostetaan semmonen porukalla ja testataan vaikka tammisaaressa
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja johtaja88 » 19 Heinä 2007 21:12

loisto idea-.
Käyttäjän avatar
johtaja88
Seniori
Seniori
 
Viestit: 213
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 22 Heinä 2007 00:32

Riippuu varmaan ihan siitä paljon sul on kavereita :D, mutta sen tiedän et on jengilt menny ihan sikana kaiken maailman vaaseja ja muita irtotavaroita rikki ku on heilunu ton kapulan kanssa
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 29 Elo 2007 12:23

Hei minulla on Wii. Yksinpelit ovat aika mälsiä(toistaiseksi, en ole löytänyt markkinoilta mitään erityisen mieluista) mutta porukalla pelaamiseen voisin suositella vaikkapa Mario Party 8:a. Ja kannattaa sitten hankkia useampi wii-ohjain. Wii:lle saa myös ns. Retro ohjaimia mutta kaikki pelit eivät toimi niillä. Ne ovat kuitenkin paljon ranne-ystävällisempi vaihtoehto pelaamiseen.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 30 Elo 2007 01:15

mäkin omistan Wiitä ^___^ ihan party pelin takii ;) en ihan mario party 8 haluu koska must se on aika huono venailen täs SUPER SMASH BROS. BRAWLia ^___________________________________^

ainiin toi main thing täs unohtui. niin jooh ei se oikee kaloreita paljon vie pois et se riippuu kyl ittestä jos haluu tekee kaiken vähän yli niin kyl siin saa vähän hikoilla:P mut riippu kans peleist kyl mun kädet on aika kipeet ku pitää ehm sitä Wii-Remote pelatessa Rayman Raving rabbits.
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 30 Elo 2007 09:00

Datenshi Kirjoitti:mäkin omistan Wiitä ^___^ ihan party pelin takii ;) en ihan mario party 8 haluu koska must se on aika huono venailen täs SUPER SMASH BROS. BRAWLia ^___________________________________^

Samaa venataan kans. Melee oli sen verran hyvä että jatkoa odotetaan ihan innolla vaikka mitään uber uutta ja hämmästyttävää pelikokemusta on tuskin luvassa.


Ja Wii:hän on piilo-liikuntaa kuten Sonyn Eyetoy:kin. Wii:n kanssa sain jo ensimäisellä viikolla ranteeseeni rasitusvamman. Nyt oon sitten etsinyt vähän mukavampaa peliasentoa. :3 Ja jostain syystä News Channel vain harvoin toimii minulla.(ihankuin siellä nyt olisi jotain tärkeää...) Mutta ottaahan se päähän kun ajateltiin Web browserin ostamista ja senkään toimivuudesta ei ole takeita. :I
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 30 Elo 2007 09:42

mul toimi kyl toi news channel ihan hyvin ainaskin silloin ku testasin, mut en pahemmin oo sitä käyttänyt niin en tie jos se nykyään vammailee tai jotain XD
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 30 Elo 2007 09:51

Eilen oli vain niin hieno päivä kun pääsin vilkaisemaan pari uutista News Channelista ennen kuin koko kanava lagas. Sama on Weather Channelin kanssa. Tuntuu kuin konsolilla ei saisi kunnon yhteyttä nettiin vaikka kaiken pitäisi toimia moitteettomasti koska ei meidän nettiyhteydessä mitään vikaa ole. :s Shop Channel kummakyllä toimii ja kahdeksan peliä on jo sitä kautta ostettu.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Viihdykkeet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset