Tänään on 27 Huhti 2024 12:42

30 Seconds To Mars - From Yesterday

Keskustele elokuvista, peleistä, kirjoista, musiikista ja muusta vastaavasta viihteestä.
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)

ViestiKirjoittaja Sonido » 28 Heinä 2007 03:10


Ensimmäinen Amerikkalainen musiikkivideo joka on kuvattu kiinassa.
Käyttäjän avatar
Sonido
Kovis
Kovis
 
Viestit: 139
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Norsula » 28 Heinä 2007 15:22

Ihan massiivisen ja hienon olonen musavideo, mut en ite jaksanu kattoo loppuun, ku toi biisi oli niin rasittava. Mun mielestä.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Käyttäjän avatar
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti
 
Viestit: 1099
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 28 Heinä 2007 15:38

En minäkään oikein pidä biisitä kun se on sellaista ankeata huutamista, mutta video on ihan kohtalainen.

P.S. Varmaan kohtalaisen suurella budjetilla tehty musiikkivideo. Ainakin joihinkin suomalaisiin verrattuna.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Kossu » 01 Elo 2007 18:04

Aivan uskomattoman PASKA biisi, joten en tajua miksi noin suuren luokan video täytyny duunata. Ja aika kylmäks toi videoki jättää.
Käyttäjän avatar
Kossu
Kovis
Kovis
 
Viestit: 123
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 23 Elo 2007 12:30

Biisi must ihan.. oo.. k.. mut toi video on must ihan perseest vaikka kuvattu kiinas ja on paljon ihmisii siel laulajat ei osaa näytellä paskaakaan ja sit viel niitten asut ei sulautuu joukkoon ja sit siel on jotain viel mitä mättää tosi pahasti dunno what but Really deep in butt :P sorry mun mielipide:P
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 27 Elo 2007 09:41

Ei STNA. ME ollaa niiq OIKEIT NINJOI!!!!1
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Viihdykkeet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset