Tänään on 28 Maalis 2024 14:39

Selaimesi?

Baari- ja nojatuolitiedemiesten luvattu osio. Teknologiaa, psykologiaa, tähtitiedettä, biologiaa, filosofiaa jne. Eli kaikki muka "sivistynyt" keskustelu tänne.

Kysymys kuuluu siis mitä selainta käytät pääasiassa?

Mozilla Firefox
5
63%
Netscape
0
Ei ääniä
IE
1
13%
Opera
0
Ei ääniä
Safari
1
13%
Joku muu, mikä?
1
13%
 
Ääniä yhteensä : 8

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 13 Marras 2007 17:29

Itse olen jättänyt Mozillan hypettämisen kokonaan ja vaihtanut oikeasti nopeaan ja kevyeeseen Safariin. Olin siis tosiaan aikaisemmin todellinen "Firefox fani", kunnes Firefoxin keveys ja nopeus alkoi olemaan täys myytti...

Exploreriin en tahtoisi tosin koskea pitkällä tikullakaan, mutta duunin puolesta joudun sitä käyttämään. Eli päivällä IE:n käyttäjä ja öisin Safarin. Mites te? :|
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 13 Marras 2007 17:38

No ite käytän fire foxii ku aikoinaan siiryin sitä käyttämään... en jaksa vaihtaa selainta tää toimii ihan hyvin. Elämässäni oon käyttäny 3 eri selainta netscapee, explorerii ja tätä fire foxii ja tää on varmaan niistä paras mutta en nyt nää mitään suurta eroo muuten.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 13 Marras 2007 19:12

Itselläni Iceweasel. Se on kai joku vielä vapaampi versio Firefoxista. Käytännössä sama selain eri nimellä ja lisenssillä.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Tieteellinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset