Tänään on 29 Maalis 2024 00:28

Rehellisyys?

Baari- ja nojatuolitiedemiesten luvattu osio. Teknologiaa, psykologiaa, tähtitiedettä, biologiaa, filosofiaa jne. Eli kaikki muka "sivistynyt" keskustelu tänne.

ViestiKirjoittaja Nazzu » 11 Helmi 2008 21:30

Kertokaas mulle mitä rehellisyys on? Mitä se sulle merkkaa? Montako rehellistä ihmistä tunnet? Arvostatko heidän rehellisyyttään?

plaaplaaplaa...
Käyttäjän avatar
Nazzu
Hidas
Hidas
 
Viestit: 16
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 17 Helmi 2008 01:38

rehellisyys on sitä että puhuu aina totta ja pitää lupauksensa. Uskon että en tunne yhtään täysin rehellistä ihmistä koske luulen että jokainen ihminen valehtelee elämänsä aikana. Mut on se kiva homma jos joku on täysin rehellinen mutta tietääkseni viisas ihminen valehtelee ihan selvytymisen vuoksi.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Norsula » 29 Helmi 2008 23:25

Ite ainaki arvostan ihmisissä sitä, että ne on rehellisiä. Uskon ja varsinki toivon, että suurin osa mun tuntemista ihmisistä myös on aika rehellisiä, mutta niinku Luumu sano, tuskin kukaan on täysin rehellinen. Yhtä tärkeenä mä pidän sitä, että on itelleen rehellinen, koska jos ei oo edes iteleen rehellinen, ei voi mun mielestä olla muillekaan.

ns. valkoiset valheet ei oo mun mielestä paha asia. Varsinki jos niillä onnistutaan säästämään joku suuremmalta mielipahalta tai vahingolta.

edit: "Näyttelijät ovat ainoita rehellisiä teeskentelijöitä." - William Hazlitt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Käyttäjän avatar
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti
 
Viestit: 1099
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Nazzu » 05 Maalis 2008 21:22

Tossa tulikin mieleeni, et kai niitä on sairauksia jotka saa ihmisen puhumaan kaikki asiat niinku ne on.. hmm. Tiiättekö tapauksia?
Käyttäjän avatar
Nazzu
Hidas
Hidas
 
Viestit: 16
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 07 Maalis 2008 18:43

Kai se on joku mielikuvituksen puute, joka sellasta sairaalloista todenpuhumista aiheuttaisi. :roll:

P.S. Itsehän en valehtele koskaan. (En ainakaan myönnä.)
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Tieteellinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset