Kuvagalleria
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Foorumille voisi lisätä jonkinlaisen gallerian, jonne käyttäjät voisivat lähettää kuviaan. Sen lisäksi jonkinlainen tiedostohakemisto olisi kiva, jonne voitaisiin siis laittaa kaikenlaisia hyödyllisiä ohjelmia ja muuta tavaraa, joka ei ole jpg, gif tai png päätteistä.
-
Jonix
Ammattipostaaja- Viestit: 546
- Vuodet Jäsenenä:
Siis kuvagallerian saa "hetkessä" tehtyä modien avulla, tosin aion ruveta lisäämään noita modeja tälle foorumille vasta sitten kun löytyy oikeasti vakaita versioita. Epävakaissa on se vaara että joudun sitten korjailemaan foorumia aamun pikkutunneille, niin kuin kävi ton portalin kanssa. Tähänkin mennessä löytyi sormilla laskettava määrä valmiita modeja tähän foorumi versioon, kun taas vanhempaan versioon tuhansia.
Kuvagalleria voi toteuttaa vaikka tällä, mutta sekin on tällä hetkellä vasta versio 0.1...
Mutta muuten kyllä loistava idea.
Kuvagalleria voi toteuttaa vaikka tällä, mutta sekin on tällä hetkellä vasta versio 0.1...
Mutta muuten kyllä loistava idea.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Siis tässä tapauksessa kun mä puhuin foorumin versioista mä tarkotin phpBB2 ja phpBB3 foorumiversioita.Ja käytännössä ne on siis ihan erillaisia foorumeja. Mut sit taas nää pikku päivitykset taas on aina askel lähemmäs sitä oikeesti vakaata phpbb3 foorumia. Tämä foorumihan on siis vasta jonkun näköinen betajulkaisu.
Mun mielestä tässä tapauksessa päivittäminen taas kannattaa, koska yleensä ja melkein aina siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Varsinkin kun olisi tarkoitus lisäillä noita modeja tänne joku päivä.
Mun mielestä tässä tapauksessa päivittäminen taas kannattaa, koska yleensä ja melkein aina siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Varsinkin kun olisi tarkoitus lisäillä noita modeja tänne joku päivä.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Ylläpidon tiedotteet ja käyttäjien palautteet