Kuollut?
24 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Onko rantakemia kuollut jo toiseen otteeseen?
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Ei kai nyt sentää, hiljaisuuden syy on siinä et mul on ollu ihan vitullinen kiire duunissa ja Norsula on Goalla, eikä täällä mussuttamassa...
Ja niin harva uskaltaa alottaa mitään threadeja täällä.
Ja niin harva uskaltaa alottaa mitään threadeja täällä.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
No mut aika henkihieverissä sentään ku hiljenee 2-3 henkilön poissaollessa.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Totta, ihan samaa täs ittekki mietin...
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Siin kestää ainaski viikko ku selvii kahen viikon ryypiskelystä sun muusta.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Ei tässä nyt ole mistään ryyppäämisestä kyse. Ja meitä oli sitte siellä... No, sanotaan nyt vaikka 3-4 ihmistä. Vai kolme kemialaista ja yks ihminen? Päättäkää itse.
Mä puolilupauduin kirjottamaan tänne jotain jo matkan aikana, mutta sitte en yksinkertasesti ehtiny tai jos olisinki ehtiny, en jaksanu kävellä sitä pariasataa metriä lähimpään internet caféhen. Eikä Rantakemia olis varmaan maksanu kuiluistakaan mitään korvauksia kovin innokkaasti? Kotiinpalattua taas oli kuumetta parhaimmillaan yli 38 ja ...Muita vaivoja, jotka muuten jatkuvat yhä ja vielä sellaisessa mittakaavassa, että taidan alentua taas nappaamaan kaksi Imodiumia, vaikka vielä hetki sitten ajattelin, että antaa luonnon ja ajan parantaa.
Tällä hetkellä itse matka tuntuu olevan jo niin menneen talven lumia, että en tiedä kannattaako siitä enää tänne tarinoida paljoa tämän enempää. Sen verran on vaan sanottava, että jos tästä nyt vielä hengissä selvitään niin olisin melko varma, että vielä joskus palaan Goalle. Jos en selviä niin... No sitten en tiedä palaanko.
Eikä musta muuten tullu siellä hippiä, enkä kokenu mitään hinduvalaistumista ja paennut vishnutemppeliin guruilemaan, vaikka jotkut niin veikkaskin. Enkä mä ollu hippi ennestäänkään !
Mä puolilupauduin kirjottamaan tänne jotain jo matkan aikana, mutta sitte en yksinkertasesti ehtiny tai jos olisinki ehtiny, en jaksanu kävellä sitä pariasataa metriä lähimpään internet caféhen. Eikä Rantakemia olis varmaan maksanu kuiluistakaan mitään korvauksia kovin innokkaasti? Kotiinpalattua taas oli kuumetta parhaimmillaan yli 38 ja ...Muita vaivoja, jotka muuten jatkuvat yhä ja vielä sellaisessa mittakaavassa, että taidan alentua taas nappaamaan kaksi Imodiumia, vaikka vielä hetki sitten ajattelin, että antaa luonnon ja ajan parantaa.
Tällä hetkellä itse matka tuntuu olevan jo niin menneen talven lumia, että en tiedä kannattaako siitä enää tänne tarinoida paljoa tämän enempää. Sen verran on vaan sanottava, että jos tästä nyt vielä hengissä selvitään niin olisin melko varma, että vielä joskus palaan Goalle. Jos en selviä niin... No sitten en tiedä palaanko.
Eikä musta muuten tullu siellä hippiä, enkä kokenu mitään hinduvalaistumista ja paennut vishnutemppeliin guruilemaan, vaikka jotkut niin veikkaskin. Enkä mä ollu hippi ennestäänkään !
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Norsula Kirjoitti:Eikä musta muuten tullu siellä hippiä, enkä kokenu mitään hinduvalaistumista ja paennut vishnutemppeliin guruilemaan, vaikka jotkut niin veikkaskin. Enkä mä ollu hippi ennestäänkään !
Vaikutta hiukka loman jälkeiseltä vitutukselta.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Lol?
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
No, tää on vähän tällästä et jonain päivinä tulee parisenkymmentä viestiä, ja joskus ei tuu yhtään moneen päivään.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Tää hei on nyt vähän tällästä jos suurimmalla osalla porukasta on 4 päivän putki ni ei kai siinä paljon ehi kirjotella.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Tää on vähän tällasta, että suurin osa aktiivisesta porukasta joutuu alle viikon sisällä armeijan harmaisiin ja sitte ei todellakaan ehdi paljon kirjottelemaan. Ja nytki on vähän sellanen olo, ettei huvita mikään
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
Prkl, kävin baarissa(3h) ja sinä aikana oli ilmestynyn 25 uutta viestiä... Tosin niiltä samoilta muutamalta aktiiviselta henkilöltä. Mut kuitenkin...
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Taitaa olla niin että nyt se noutaja alkaa oikeesti olla lähellä ku kaikki ylipäätään postaavat jäppiset taitaa lähtee inttiin, paitsi tietenki kemisti itse.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Jep. Vaarana on tosin, että tästä tulee inttiaiheinen foorumi ainaki jos aiemmat merkit pitää paikkansa. Intistä lomille tulevat ei tunnu paljon muusta osaavan puhua. Se on sen verran kova trauma miehen elämässä, että sen jälkeen siitä ja vain siitä pitää puhua aina kun näkee kavereita.
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
No sillon ei varmaan muu auta kuin tehä intille oma osio tänne.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Inttiosio tehty!
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
24 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Ylläpidon tiedotteet ja käyttäjien palautteet