Tänään on 28 Maalis 2024 10:51

vanha ja uusi foormi

Ylläpidon tekemät uutisoinnit ja päivitykset koskien foorumia tulevat näkymään tässä osiossa. Myös käyttäjien palaute ja muu valitus on tervetullutta.

ViestiKirjoittaja Luukkis » 19 Heinä 2007 16:07

Mun mielestä tänne uudelle foorumille vois ottaa kaikki vanhat aiheet paitsi ne joihin ei oo johonki kuukauteen kirjotettu. Ja sit vois yrittää jollain ihme keinolla saada tänne lisää keskustelioita koska täälä on melko hiljasta niin uudet jäsenet vois ehkä keksii uusii aiheita.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 19 Heinä 2007 16:14

Ainut ongelma mikä tässä on, on se että mä saan ne backupit sieltä foorumilta ainoastaa jos maksan 40€ sen foorumin hostaajalle. Tämä sen takia et se vanha foorumi oli tosiaan sellanen ilmaisfoorumi jolle ei käytännössä saanu tehä mitään radikaalia itte. Ja musta ne threadit ei oo todellakaan neljänkympin arvosia. :D

Eli tällä hetkellä noita vanhoja thredeja ei voi kopioda, ne vois ainoastaan kirjottaa uudestaan(vähän samaan tapaan ku: http://forum.rantakemia.com/viewtopic.php?f=17&t=10), jonka vois tehä kahella tavalla: Joko jokainen kirjoittaa tähän uuteen threadiin jokaisen oman postauksensa sieltä vanhasta threadista. Tai sitten mä kirjoitan vierailija käyttiksellä ne kaikki postaukset siitä vanhasta threadista uuteen(Tätä voisin kokeillakkin tässä illalla).

Ja luonnollisesti tätä foorumia saa mainostaa että saadaan niitä uusia käyttäjiä. ;)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 19 Heinä 2007 16:49

Eli menin nyt sitten kokeilemaan tota aikaisemmin mainitsemaani tapaa. http://forum.rantakemia.com/viewtopic.php?f=15&t=20
Eli kirjoitin noi kaikki viesti Vieriailijana(eli en kirjautunut sisään) ja koska vierailijat voivat valita itselleen minkä tahansa nimimerkin, tai ainakin melkein. Sellaista nimerkkiä joka löytyy jo foorumilta ei voi valita. Sen takia kaikkien nimet jouduin laittamaan viivojen sisälle.

Kattokaa toi linkki niin tajuutte enemmän.

Eli tää on varmaankin helpoin vaihtoehto ja järkevin sillä kuka tahansa voi kopioida noita keskusteluja sielt vanhalta foorumilta. Jos löytyy joku sellainen threadi joka on pakko saada tänne niin siitä vaan kopioimaan. ;)

Huom! Sen jälkeen kun noi on kirjoitettu vierailijana niin huomasin just et mä voin ylläpitäjänä vaihtaa noi postaukset silleen et näyttää kuin esim. pathfinder olis kirjoittanut sen oikeasti. Eli kopioikaa te niitä ja mä sit hienosäädän.

Mä annan ton esimerkki threadin olla sellasenaan et porukka tajuu ees vähän mistä mä puhun.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Luukkis » 19 Heinä 2007 18:01

aika kova duuni mutta kai sitä vois alkaa väsää
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 19 Heinä 2007 18:03

Ei tossa loppuen lopuks kovinkaa kauaa mene... Ja ei sieltä todellakaan tarvitse kaikkia threadeja ruveta siirtämään.
Ja mä menin nyt sit viimeistelemään ton esimerkkithreadin, eli ainut viesti joka näkyy siellä vielä vierailjan kirjoittamana on Sniken(koska se ei ole vielä rekisteröitynyt foorumille).
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Ylläpidon tiedotteet ja käyttäjien palautteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset