Seksuaalinen suuntautumisesi on ?
20 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Hassua, kun ei kukaan oo kirjottanu tähän mitään. Miksi Näistä asioistahan on käyty keskuudessamme paljonkin keskustelua muutamilla öh...reissuillamme. Jopa videomateriaalia aiheeseen liittyvästä keskustelua ja... kaikenlaisesta toiminnasta löytyy. Useinhan videoissa on kovimmassa äänessä eräs rantakemialainen, joka ei ole vielä muiden tapaan avannut sanaista arkkuaan. Kukas arvaa kuka?
Ja transseksuaalisuus ei sitte oo seksuaalinen suuntaumus. Se pisti vähän silmään tosta, joten mä päätin ottaa asioista selvää ("...katsoin länteen, itään, etelään..." -Mikä biisi?).
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_s ... utumisista
Siinä vähän vaktaa taas kansalle!! Miettikääs, miten helppoa olis olla autoseksuaali. Ei tarttis mennä mihinkään baarien tai kauppojen lihatiskeille katselemaan ja vaivaamaan päätään, ku kaikki löytyis jo omasta takaa.
...Niin ja itse olen heteroseksuaali.
Ja transseksuaalisuus ei sitte oo seksuaalinen suuntaumus. Se pisti vähän silmään tosta, joten mä päätin ottaa asioista selvää ("...katsoin länteen, itään, etelään..." -Mikä biisi?).
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_s ... utumisista
Siinä vähän vaktaa taas kansalle!! Miettikääs, miten helppoa olis olla autoseksuaali. Ei tarttis mennä mihinkään baarien tai kauppojen lihatiskeille katselemaan ja vaivaamaan päätään, ku kaikki löytyis jo omasta takaa.
...Niin ja itse olen heteroseksuaali.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Helvetti repesin tälle: "dendrofilia - sukupuolinen mielenkiinto kohdistuu puihin". Tulee ekana mieleen just jotkut puunhalaajagreenpeaceporukat...
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Norsula Kirjoitti: Useinhan videoissa on kovimmassa äänessä eräs rantakemialainen, joka ei ole vielä muiden tapaan avannut sanaista arkkuaan. Kukas arvaa kuka?
onks tää nyt kossu?
Mut joo itse taidan olla heteroseksuaali... vaikka moni muuta väittää
-
johtaja88
Seniori- Viestit: 213
- Vuodet Jäsenenä:
Täällä on ollu kokonainen oma osio seksuaalisuudelle, mutta se poistettiin. Me rantakemialaiset ei taideta olla seksuaalisesti kovin aktiivista väkeä..kadja Kirjoitti:Yay, Joka foorumien pakollinen seksuaalisuus threadi. o/
Heteroseksuelli minä olen mutta minulla ei tietenkään ole mitään noita puihinsekaantujia vastaan. :S
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
No jos käteen vetäminen/joku muu ilmasu jota en tunne lasketaan niihin kokemuksiin ni kyl sit juttuu riittäs
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
ehm laitoin vahingossa homoseksuaalinen, mut ei se mitään vaikka olen mies luulen aina itteni naiseksi ja tykkään naisista niin kai se on aika homoota ahahaha ok BEDTIME XD
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
-
Datenshi
Tavis- Viestit: 21
- Vuodet Jäsenenä:
Datenshi Kirjoitti:ehm laitoin vahingossa homoseksuaalinen, mut ei se mitään vaikka olen mies luulen aina itteni naiseksi ja tykkään naisista niin kai se on aika homoota ahahaha ok BEDTIME XD
joo... mitä helv...
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
-
kadja
Tavis- Viestit: 46
- Vuodet Jäsenenä:
20 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu