Erilainen luolastontutkimustarina
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
http://www.tedthecaver.com/ted/index.htm
Vuoden 2001 maaliskuussa Ted-niminen luolien tutkimuksen harrastaja ryhtyi postittamaan nettiin päiväkirjamerkintöjä, joissa hän kertoi löytämänsä luolan valloittamisesta... Miehen kirjoitukset alkoivat kuitenkin hiljalleen lipua melko erikoiseen suuntaan. En viitti tästä sen enempää ruveta spoilaamaan, suosittelen ehdottomasti vaan lukemaan, mieluiten yhdellä istumalla ja ajan kanssa.
Vuoden 2001 maaliskuussa Ted-niminen luolien tutkimuksen harrastaja ryhtyi postittamaan nettiin päiväkirjamerkintöjä, joissa hän kertoi löytämänsä luolan valloittamisesta... Miehen kirjoitukset alkoivat kuitenkin hiljalleen lipua melko erikoiseen suuntaan. En viitti tästä sen enempää ruveta spoilaamaan, suosittelen ehdottomasti vaan lukemaan, mieluiten yhdellä istumalla ja ajan kanssa.

En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
nonniih sain luettu vihdoinkin toi loppuun kesti vähän XD 05.10 am not bad lol XD niin toi on aika mielenkiitoinen mut toi voi olla jonkun tarinankin? siis keksitty tai lisättyy juttuja siihen? löytänyt jostain noit reikii ja ottanut kuvii niist? en tie mut oli aika kiva luettavaa:) alus luulin jotain kauhempaa niin sydän vähän tykytti, ku luulin et siin on noit järkyttävii kuvii you know näin myöhään ei oo kivaa kattoo sellaisii kuivunut ruumii tai päät pistetty poikki tai sillein XD XDXD, noh anyway sitten rauhotuin ku se olikin aika mielenkiintoinen
nyt I will get somesleep
;;)

Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
-
Datenshi
Tavis- Viestit: 21
- Vuodet Jäsenenä:
Hauska kuulla et joku muukin jakso vihdoinkin lukea sen. 

En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
kukukuku oli tylsää ku ei saanut nukuttuu
mut se kyl kannatti et en nukkunut ku toi oli tosi mielenkiintoinen ! suosittelen kans

Rantakemisti on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 24 Kesä 2008 15:09
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
-
Datenshi
Tavis- Viestit: 21
- Vuodet Jäsenenä:
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu