Tänään on 27 Huhti 2024 17:35

Erilainen luolastontutkimustarina

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 06 Elo 2007 22:36

http://www.tedthecaver.com/ted/index.htm

Vuoden 2001 maaliskuussa Ted-niminen luolien tutkimuksen harrastaja ryhtyi postittamaan nettiin päiväkirjamerkintöjä, joissa hän kertoi löytämänsä luolan valloittamisesta... Miehen kirjoitukset alkoivat kuitenkin hiljalleen lipua melko erikoiseen suuntaan. En viitti tästä sen enempää ruveta spoilaamaan, suosittelen ehdottomasti vaan lukemaan, mieluiten yhdellä istumalla ja ajan kanssa. ;)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja kadja » 29 Elo 2007 12:38

Jätkä osaa piirtää.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 30 Elo 2007 04:15

nonniih sain luettu vihdoinkin toi loppuun kesti vähän XD 05.10 am not bad lol XD niin toi on aika mielenkiitoinen mut toi voi olla jonkun tarinankin? siis keksitty tai lisättyy juttuja siihen? löytänyt jostain noit reikii ja ottanut kuvii niist? en tie mut oli aika kiva luettavaa:) alus luulin jotain kauhempaa niin sydän vähän tykytti, ku luulin et siin on noit järkyttävii kuvii you know näin myöhään ei oo kivaa kattoo sellaisii kuivunut ruumii tai päät pistetty poikki tai sillein XD XDXD, noh anyway sitten rauhotuin ku se olikin aika mielenkiintoinen :) nyt I will get somesleep :) ;);;)
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 30 Elo 2007 11:28

Hauska kuulla et joku muukin jakso vihdoinkin lukea sen. ;)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 24 Kesä 2008 15:09

kukukuku oli tylsää ku ei saanut nukuttuu :P mut se kyl kannatti et en nukkunut ku toi oli tosi mielenkiintoinen ! suosittelen kans


Rantakemisti on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 24 Kesä 2008 15:09
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset