Käyttöjärjestelmäsi
6 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Tällä hetkellä OS X. Työkonehan tämä on muutta käytän tätä kaikkein eniten. Sitten yhellä uudella koneella on Vista ja kahdella XP ja läppärissäkin on XP. Servukoneelle on tarkoitus hankkia Linux. Ja mökillä sitten käytän windows 98:a.
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
-
kadja
Tavis- Viestit: 46
- Vuodet Jäsenenä:
kadja Kirjoitti:Tällä hetkellä OS X. Työkonehan tämä on muutta käytän tätä kaikkein eniten. Sitten yhellä uudella koneella on Vista ja kahdella XP ja läppärissäkin on XP. Servukoneelle on tarkoitus hankkia Linux. Ja mökillä sitten käytän windows 98:a.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mitä ihmettä sä teet työkseks, koska harvalla 18 vuotiaalla on noin monta konetta saatikka tekee niillä sitte vielä jotain töitä? Eri asia on sitte jos ne konees on sun samanlailla ku "mulla" eli mun faijan firmalla on about 10 eri konetta jne.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Minulla on 2 konetta, kolmas on tulossa osina ilman koteloa epämääräisen ajan kuluttua. Voisin joskus tulevaisuudessa rahaa saadessani hommata neljännen, koska nykyiset ovat noin 2 sukupolvea jäljessä tekniikassa jokaiselta komponentiltaan. Voisihan näistä nykyisistä hankkiutua siinä yhteydessä eroon. Enkä minä näillä mitään työtä tee.
-
Jonix
Ammattipostaaja- Viestit: 546
- Vuodet Jäsenenä:
No äääh mut sä koko aika selität et ne on rikki yms. ja mitään 286 ei lasketa.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Ruisperkele Kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mitä ihmettä sä teet työkseks, koska harvalla 18 vuotiaalla on noin monta konetta saatikka tekee niillä sitte vielä jotain töitä? Eri asia on sitte jos ne konees on sun samanlailla ku "mulla" eli mun faijan firmalla on about 10 eri konetta jne.
En ole kuin väliaikaisesti mainostoimistossa hoitamassa nettisaitti ja flash juttuja. Sanoisinko että minua on vain siunattu varakkailla it-alan vanhemmilla joten koneet vaihtuu meidän talossa usein. Näistä koneista vain vista ja yksi xp on myös muiden perheenjäsenten käytössä. Periaatteessa tämä xp on myös minun koska olen koneen itse ostanut omaan käyttööni. Läppäriä olen tällä hetkellä myymässä kaverilleni mutta katsotaan nyt.
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
-
kadja
Tavis- Viestit: 46
- Vuodet Jäsenenä:
6 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu