Tänään on 27 Huhti 2024 17:04

Käyttöjärjestelmäsi

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

Mitä käyttöjärjestelmää ensisijaisesti käytät?

(MS-)DOS/Windows 9*/ME
0
Ei ääniä
Windows NT/2k/XP
7
70%
Windows Vista
1
10%
Linux (Debian, Linspire, SuSE jne...)
1
10%
*BSD/Muu UNIX
0
Ei ääniä
Mac OS X/Vanhempi Mac
1
10%
Joku aivan muu (OS/2, ReactOS, VMS jne...)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 10

ViestiKirjoittaja Jonix » 07 Elo 2007 12:57

Millä alustalla selaimesi pyörii? :geek: Voi olla vähän nörtti kysymys, eikä ehkä ihan heti tule ääniä kaikkiin vaihtoehtoihin. :oops:

P.S. Jos käytät virtuaalikonetta (esim. VMWare), kerro mihin käyttöjärjestelmään se on asennettu.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja kadja » 24 Elo 2007 10:42

Tällä hetkellä OS X. Työkonehan tämä on muutta käytän tätä kaikkein eniten. Sitten yhellä uudella koneella on Vista ja kahdella XP ja läppärissäkin on XP. Servukoneelle on tarkoitus hankkia Linux. Ja mökillä sitten käytän windows 98:a.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 24 Elo 2007 14:31

kadja Kirjoitti:Tällä hetkellä OS X. Työkonehan tämä on muutta käytän tätä kaikkein eniten. Sitten yhellä uudella koneella on Vista ja kahdella XP ja läppärissäkin on XP. Servukoneelle on tarkoitus hankkia Linux. Ja mökillä sitten käytän windows 98:a.


Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mitä ihmettä sä teet työkseks, koska harvalla 18 vuotiaalla on noin monta konetta saatikka tekee niillä sitte vielä jotain töitä? Eri asia on sitte jos ne konees on sun samanlailla ku "mulla" eli mun faijan firmalla on about 10 eri konetta jne.
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 24 Elo 2007 16:01

Minulla on 2 konetta, kolmas on tulossa osina ilman koteloa epämääräisen ajan kuluttua. Voisin joskus tulevaisuudessa rahaa saadessani hommata neljännen, koska nykyiset ovat noin 2 sukupolvea jäljessä tekniikassa jokaiselta komponentiltaan. Voisihan näistä nykyisistä hankkiutua siinä yhteydessä eroon. Enkä minä näillä mitään työtä tee. :ugeek:
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 24 Elo 2007 16:08

No äääh mut sä koko aika selität et ne on rikki yms. ja mitään 286 ei lasketa. :D
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 27 Elo 2007 09:23

Ruisperkele Kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mitä ihmettä sä teet työkseks, koska harvalla 18 vuotiaalla on noin monta konetta saatikka tekee niillä sitte vielä jotain töitä? Eri asia on sitte jos ne konees on sun samanlailla ku "mulla" eli mun faijan firmalla on about 10 eri konetta jne.


:D En ole kuin väliaikaisesti mainostoimistossa hoitamassa nettisaitti ja flash juttuja. Sanoisinko että minua on vain siunattu varakkailla it-alan vanhemmilla joten koneet vaihtuu meidän talossa usein. Näistä koneista vain vista ja yksi xp on myös muiden perheenjäsenten käytössä. Periaatteessa tämä xp on myös minun koska olen koneen itse ostanut omaan käyttööni. Läppäriä olen tällä hetkellä myymässä kaverilleni mutta katsotaan nyt.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset