Tänään on 28 Maalis 2024 15:09

Kysymys!

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

ViestiKirjoittaja johtaja88 » 29 Elo 2007 03:05

Eli vanha arvotus... jonka pitäis kertoo minkälainen oot ihmisenä. tosta en oo vaan niinkään varma mut yks oikee vaihtoehto on, rantakemisti saattaa tietää...

Ajat hurrikaannissa autoa (tiedätte mitä tarkoitan) pysäkillä on 3 ihmistä,
ensimmäinen on vanha nainen, joka on sairas ja tekee kuolemaa
toinen on sun kaveris, joka on pelastanut henkesi jo kerra
kolmas on unelmiesi nainen
ongelmana vain on että kyytiisi mahtuu ainoastaan yksi henkilö
Kenet otat mukaasi?

siitä sitten miettimään
ja toi nainen voi olla myös unelmien mies, koska täällä on myös naispuolisia ihmisiä foorumoissa joten ei aleta sovinisteiksi eihän...
Käyttäjän avatar
johtaja88
Seniori
Seniori
 
Viestit: 213
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 29 Elo 2007 07:40

Ehkä en mee heti heittämään tähän vastausta, että muutkin saa mahdollisuuden arvata. ;)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 29 Elo 2007 08:58

Itse en ajaisi autoa hurrikaanin aikana.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 29 Elo 2007 09:02

tälläisiä tilanteita varten kannattaa ostaa tila-auto.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 29 Elo 2007 12:56

Mä menin ihan sekasin. En tajuu miten tohon voi olla "oikee" vastaus ellei se oo kompa.
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 29 Elo 2007 13:15

Tähän on kyl vähän vaikee vastata oikein, kun ei tiedä kuinka pitkä matka tässä on kuljettavana jne.
Mut yks vaihtoehto on antaa kaverilleen se auto ja käskee se ajamaan se mummo himaan. Ja sit itte lähtee kävelemään/venaamaan dösää sen muijan kanssa. ;)
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja johtaja88 » 29 Elo 2007 14:43

aivan oikein kemisti.
niihän se on et annat avaimet kaverille, joka ajaa mummon sairaalaan ja jäät viettämään aikaa unelmiesi naisen kanssa koska eihän siitä voi seurata mitään huonoa
Käyttäjän avatar
johtaja88
Seniori
Seniori
 
Viestit: 213
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Luukkis » 29 Elo 2007 14:57

Miten tommoseen kysymykseen voi olla oikee vaihto ehto? sehän on ihan mielipiteestä kiinni että miten toimii tollasessa tilnateessa. Ja jos olis hurrikaani kovimmillaan sillä hetkellä ku sä oot sillä autolla liikenteessä ni se olis lentäny jo nurin. mutta jos tässä kysymyksessä se ei lennä nurin niin mä pysäköisin auton siihen dösärin eteen ja pyytäisin ne kaikki sinne auton alle suojaan. Mutta jos se lentäiski nurin tai vois myöhemmin lentää nurin niin kyl mä sit sen elämäni naisen ottaisin ainakin ekaks ja jos lähellä on jotain sujasaa paikkaa ni käyn hakee ne muutki sinne. Toisaalta jos pitäs sielä auton sisällä vaan pysyy niin ottaisin vaan sen elämäni naisen sinne koska kaveri parjää kyl ihan omin neuvoin siel bussi pysäkillä ja jollain spurgu mummolla ei oo mitään välii ku kuolee kummiski kohta. Mut jos sillä hetkellä vituttas paljon ni ajaisin dösärin ohi.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 29 Elo 2007 15:14

Itse ottaisin kaverin kyytiin koska tätä ei jätetä, mutten luottaisi häneen niin paljoa ettäkö antaisin ajaa. Ja entäpä jos se unelmien nainen tosiaan paljastuukin mieheksi siellä pysäkillä? Onko sitten kivaa? Ja hurrikaanin aikoihin tuskin julkinen liikenne kulkee ainakaan aikataulujen mukaan...
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 29 Elo 2007 19:14

No mut jos tossa on tollanen vaihtoehto et sinne voi jäädä vaik siel onki se hurrikaani ni toi kysymys on ihan paska koska se hurrikaani ei vaikuta tilanteeseen mitenkään eli sä voisit vaik ajella siin edes takas hakien ne kaikki. :evil:
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 29 Elo 2007 23:00

Onneksi Suomessa ei ole hurrikaaneja. Vielä. Mitä nyt jokunen trombi silloin tällöin. Yhden olen nähnyt mökillä ja tätyy myöntää, että oli se aika spektaakkelimainen näky.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Datenshi » 30 Elo 2007 01:24

mitä tohon vois sanoo hmmm...
Mä vois kyl antaa autoni se mun kaverille joka pelasti mut ja se kyysää sitä vanhaa mummoota sinne sairaalaan tai minne ikinä haluukaa ja jään sinne pysäkille ehm puuhaa kivoja sen chicksinkaa, koska kaikki kuolee kuitenkin varmaa ennemmin tai myöhemin;) My choice AT LEAST I DIE WITH MY DREAM GIRL :P ;)
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Käyttäjän avatar
Datenshi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 21
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Leikkinimi » 11 Helmi 2011 12:21

Hmm. Mun unelmieni mies rakastuu kuitenkin mun ihanaan kaveriin, joka pelastelee henkiä. Rakastuis, vaikkei se pelastelis kenenkään henkiä. Annan niiden siis elää onnellisina yhdessä, ja jään ite dösärille kuolemaan sen mummelin kanssa, joka kuolis jokatapauksessa. Taino, kaikkihan me kuollaan jokatapauksessa, mutta se mummo kuolee pian. Jos kerran mulla valinta kuka selviää ja kuka ei, niin en voisi elää itseni kanssa, jos valitsisin elää ja antaisin toisen kuolla. Siksi siis minä ja kuoleva mummo dösärillä- voitaisiin puhua siitä mikä meitä odottaa rajan takana. Kertoa toisillemme mikä kaduttaa eniten, ja mistä ollaan eniten tyytyväisiä. Käydä elämän tärkeät asiat läpi, tiedostaa toistemme tuska ja riemu, rakastaa toisiamme siinä kuoleman edessä, rakastaa sitä, ettei tarvitse olla yksin ja arvostaa sitä, että saa lohtua itse sitä antamalla.

Ja onhan kuitenkin mun unelmien mies jo ehtinyt siinä dösärillä iskemään silmänsä mun pyhimyskaveriin ja ne kun uskovat siinä yhdessä kuolevansa, kokevat yhdessä jotain sellaista, jota itse en koskaan voi edes kuvitella kokevani sen miehen kanssa, jos sen valitsen itselleni elämään. Nämä kaksi nuorta ja kaunista(koska mun kaverit on kaikki kauniita) kun selviävät yhdessä uuteen aamuun, ovat avain kestävään suhteeseen, jollaiseen en itse ylettäisi kuitenkaan jos selviäisin hurrikaanista. Ja ne voisivat vihata minua yhdessä. He ajattelisivat "Se oli epäreilu temppu, jäädä kuolemaan ja pelastaa meidät" eikä ne koskaan tajuaisi, ettei toista vaihtoehtoa mulle sellasessa tilanteessa voisi ollakaan. Vaihtoehtoa, josta jäisi lopputulokseksi yhtä paljon hyvää kuin tästä.
Käyttäjän avatar
Leikkinimi
Tavis
Tavis
 
Viestit: 32
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset