Tänään on 27 Huhti 2024 22:55

Kotisivut

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

Minulla (tällä hetkellä)

on kotisivut on-line.
4
50%
ei ole kotisivuja netissä.
4
50%
 
Ääniä yhteensä : 8

ViestiKirjoittaja Jonix » 10 Syys 2007 23:43

Kuinka monella täällä on kotisivut internetissä? Lasketaanpa mukaan kaikki itse Apachella System V UNIX:ista hostatuista PHP-pohjaisista blogeista MSN Spaces ja IRC-Galleria tunnuksiin. Tähän aiheeseen voitte vapaasti linkitellä sivustojanne (mikäli ne ovat hyvän maun mukaisia, eivätkä muuten vaan ärsytä minua tai moderointioikeuksilla aseistettuja kollegojani).

Itselläni oli eräänlainen kotisivu netissä, johon eräät foorumilaiset olivatkin saattaneet tutustua.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Rantakemisti » 11 Syys 2007 07:20

Noh, tällä hetkellä mulla on pääasiassa tää foorumi "kotisivuna", ja on mulla tosin yks testinä tehty flashsivustokin viel online(http://koti.mbnet.fi/sneer/). Tosin ne videot ei enään toimi siellä, piti nimittäin tilan puutteen takia poistaa. :(
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Käyttäjän avatar
Rantakemisti
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 715
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja kadja » 11 Syys 2007 08:07

Minulla on ollut 6 vuotta kotisivut ja ne ovat toimineet useiden eri domainien alla ja useilla eri nimillä ja aihepiireillä. Katson nyt vanhoja leiskojani ja ne olivat kamalan yksinkertaisia sillä aloitin koko jutun notepadilla ja tein sivuja useamman vuoden ajan vain ja ainoastaan sillä. Freewebs, angelfire, Lolipop etc. Yli vuoden sivut toimivat osoitteeessa http://www.curemagic.net/ mutta minulla ei ole enään rahaa maksaa koko touhua joten se on nyt alhaalla. Minulla ja parilla frendilläni oli siellä foorumitkin ja oekaki-boardi. Foorumit oli paska idea sillä olen laiska siistimään keskustelualueita mutta Oekakia minun on jo ikävä. Portfolio sivut minulla kyllä on edelleen mutta en viitsi pistää linkkiä sillä henkilöllisyyteni paljastuisi kaikille. ; > Sitten minulla on tietenkin Myspace, Windows Live Space, Livejournal, Deviantart-acco, Y!Gallery- acco ,Harhakuva-acco ja Wippies Wordpress Blog kun nämäkin kerran lasketaan kotisivuiksi. Päivitän vielä kaikkia tunnuksiani vaikka niitä onkin turhan paljon.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Käyttäjän avatar
kadja
Tavis
Tavis
 
Viestit: 46
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Luukkis » 11 Syys 2007 12:55

Mulla ei oo mitään kotisivuja. Joskus yritin tehä tai teinki semmoset mut ku en saanu mitään järkevää sisältöö ni en pistäny nettiin niitä.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset