Tänään on 27 Huhti 2024 18:26

Puolustushaara

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

Missä puolustusvoimien haarassa suoritat palvelustasi?

Olen sivari
0
Ei ääniä
Maavoimissa
2
40%
Merivoimissa
2
40%
Ilmavoimissa
0
Ei ääniä
Jossain aivan erityisessä tehtävässä
1
20%
 
Ääniä yhteensä : 5

ViestiKirjoittaja Jonix » 19 Tammi 2008 09:37

Itse suoritan palvelustani SMEPAlla Upinniemen varuskunnassa, kuten monet foorumilaiset.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 19 Tammi 2008 12:26

Itse suoritan palvelusta vekara järvellä karjalan prikaatissa huolto ja kuljetus komppaniassa 3 joukkoe.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Kossu » 27 Tammi 2008 22:37

Pakko vähän kuittailla. JoniX: SLMEPA ja luukkis: vekaranjärvi. Mut joo, öbiksessä itsekkin, kuten kaikki kovimmat jätkät 8-)
Käyttäjän avatar
Kossu
Kovis
Kovis
 
Viestit: 123
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset