Tänään on 27 Huhti 2024 21:31

Pärjäätkö intissä?

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

Tunnetko menestyväsi armeijassa?

Olen täysi vässykkä
0
Ei ääniä
Luulenpa olevani upseereiden silmätikku
3
43%
En ole jonon ensimmäinen, enkä viimeinen
3
43%
Olen kymmenen parhaan prosentin joukossa!
1
14%
 
Ääniä yhteensä : 7

ViestiKirjoittaja Jonix » 19 Tammi 2008 16:48

Itse en ole päässyt Cooperin testistä läpi (juoksin 1900 m) enkä lihaskuntotesteistä (vatsa- ja selkälihasten osalta melkein läpäisin), joten taitavat nuo testit mennä uusintaan rästiviikonloppauna. Enkä ole aina ihan esimerkillisesti muistakaan tehtävistä suoriutunut, joten vähän luulen ettei minulle ole luvassa paljoa valintapisteitä. Toisaalta en kyllä suoranaisesti ole tehnyt mitään asioita myöskään "väärin".
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 19 Tammi 2008 18:39

no kyl on viel porukan perässä pysyny mutta pari alikersanttia muistaa mun nimen hyvin ja yliluutnantti joka on joukkoeen johtaja muistaa myös mun nimen hyvin että kaipa tässä on silmä tikuks joutunu. Mutta ei se mitään ihan hyvä et nimi muistetaan.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 19 Tammi 2008 19:15

Vielä ku siel olin ni kaikki meni ihan hyvin ja mä noudatin sitä ole näkymätön neuvoa eli kait se menee tohon en oo eka enkä vika osioon.
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Norsula » 20 Tammi 2008 02:46

Iti menin sillä asenteella, että teen kaiken tahalteen huonosti ja oon samalla mahdollisimman näkymätön. Nyt kuitenki oon jo sillä asenteella, että en pääse puolessa vuodessa ni kai sitä voi jotain hyvinki tehdä. Oon kakkos komppanian viitos joukkueessa, eli koko komppanian huonokuntoisimmassa joukkueessa . Varmaan sen takia, kun harrastuksia kysyttäessä vastasin "ei ainakaan mitään urheilua". :D Varmaan tän takia juoksinki coopperissa joukkueen parhaan, eli huimat 2830m. Tavotteena juosta yli 3000 seuraavalla. Lihaskuntotestissä tuli keskitasoa ja alle. Muissa jutuissa saatan kyllä olla vähän silmätikkuna kun ei meinaa koskaan pokka pitää, kun pitää puhutella ja kattoa alikessuja silmiin. "Hymy perseeseen" alkaa olla jo aika tuttu fraasi (,ja senkö jälkeen ei muka enää pitäis naurattaa). Varmaan johtuu kyllä jatkuvasta väsymyksestä ja hermostuksesta. Jouduttiin yks päivä tupakavereiden kanssa jonkun vähän tiukemman herraisoherran puhutteluun ja ei siinäkään meinannu pokka pitää vaikka hyväkun ei turpaan tullu :shock:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Käyttäjän avatar
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti
 
Viestit: 1099
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Jonix » 20 Tammi 2008 09:52

"Te ette saa nauraa vaikka orava runkkaisi olkapäällänne!"
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Kossu » 27 Tammi 2008 22:18

2830m?! mitä vittua sä siellä säkkijoukkueessa teet? nojoo, itellä menee ihan mukavasti. Parit kerrat siihen malliin panostanu noissa ryömimisissä ja muissa paskoissa et on tullu alikeilta kiitosta. Tavotteena ois päästä siihen 10% joukkoon, lihaskunnost yritän kaikist kiitettävää. RK2 tuli 84, mut sit se cooper... 2500, ei näin.
Käyttäjän avatar
Kossu
Kovis
Kovis
 
Viestit: 123
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Norsula » 01 Helmi 2008 23:59

Kai mä jouduin (tai siis pääsin) sinne siks, ku sanoin etten harrasta urheilua. Mä en oikeen jaksa uskoa tohon, että 10% sais päättää sen, mihin pääsee. Tai ainaki kaikilla foorumeilla sanotaan, että ei kannata uskoa sitä jos haluaa päästä 6kklla, AUKkiin siinä vaan joutuu :P Ittelleni on tullu pettymyksenä se, että pieniä ongelmia on tuottanu monikin asia. Mä menin inttiin aika ylimielisellä asenteella ajatellen, ettei siellä tuu olemaan mitään vaikeuksia minkään fyysisten juttujen kanssa. Mutta esim. marssiminen on tuottanu ongelmia, kun olkapäähän sattuu välillä ihan älyttömästi taisteluvyön kantaminen. Yiritin kysästä luutnantin haastattelussa, että kandeisko siitä käydä kysymässä lekurilta, ni se suhtautu muhun vaan tosi ylenkatsovasti ja sano, että ei koska ei sun olkapäät oo tottunu muutaku takkia kantakamaan, että kyllä se siitä. :evil: Jotenki äijän puhuuttelusävy muuttu töykeemmäks heti, ku sanoin etten halua AUKkiin, koska "ei vaan kiinnosta".

Ens viikolla on myös Kiikalan leiri ja se kieltämättä pelottaa. Oltiin tällä viikolla vaan yks yö metsässä ja seki alko jo hajottamaan. Mä inhoon kylmyyttä ja en tiedä miten kestän sitä melkeen koko viikon. Punkkaan raapustetut tekstit vain lisäävät pelkoa :"Kiikala on kuoleman koti" ja "Kiikalan jälkeen tiedät, mitä on lämpö ja ..."no, en muista sitä toista sanaa (ei ollu "viina ja lämpö"! :P).

Niin ja ampumiset! Miten hyviä ampujia täällä on? Ite oon ollu aika heikko, mutta viimeviikolla ammuttiin RK7 ja ei hyvää päivää, mitä tapahtu :( Mulla oli ne koelaukaukset vähän kympistä vasemmalla, joten (toinen täys mulQ) luutnantti kehotti siirtämään etutähtäintä. No, tein työtä käskettyä ja sen jälkeen tarkastutin samalla luutnantilla. Yllätykseks sain päin naamaa vittuilua, että ihan väärään suuntaan siirsit ja kun ei toi nyt suju ni siirrä se tähtäin sitte keskelle. En uskaltanu kyseenalaistaa seb fasistin sanaa vaan ajattelin, etten vain osaa. No, ite testissä sitte ammuin KAIKKI ohi taulusta ja voi V, ku hävetti :oops: Myöhemmin, ku mietin asiaa ni se äijähän käski mun säätää väärään suuntaan, vaikka olin ite aiemmin säätäny ihan oikeeseen suuntaan! :evil: Nyt joudun varmaan uusimaan testin. Valosana puolena, että tuskinpa on mitään pelkoa AUKkiin joutumisesta :D tiedä sitten pääsenkä mihinkään mihin haluun.

Jos jotain häiritsee näiden tekstien pituus ni saa valittaa... Olisin kirjottanu vielä pidemmän viestin, mutta ehkei se kannata jos ei kukaan jaksa lukea. Näistä asioista on vaan hyvä avautua nyt lomilla, ku intissä "ei avauduta!". :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Käyttäjän avatar
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti
 
Viestit: 1099
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja johtaja88 » 03 Helmi 2008 20:18

nyt on pakko avata sainen arkku!! mielestäni näit intti topiceja on liikaa ja mikset vedä lomilla känniä ja tuu itkee baariin niiku muutki itsään kunnioittavat alokkaat!!
Käyttäjän avatar
johtaja88
Seniori
Seniori
 
Viestit: 213
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Luukkis » 08 Helmi 2008 20:36

Itselläni suunistus meni perseelleen... tulin vikana maaliin ja vieläpä 5 minsaa myöhässä viimesestä saapumis ajasta ku ei ollu kelloo enkä löytäny yhtä vitun rastii. Ampumiset vähän vaihtelee välillä on menny mun mieleswtä hyvin silleen että kaikki on osunu 9 ringin sisään mut välillä ne hakuilee jonnekki ihan perseeseen ja joskus ei osu kaikki edes tauluun etenki kääntyvissä. Mutta se on ihme että polvelta ampuessa oon saanu parhaimmat tulokset paremmat kun makuulleen ampuessa.
Meillä oli toka metsä leiri nyt alkuviikosta ja oltiin 2 yötä metsässä ja 2x10km marssi taistelu varustuksessa ja muutenki oli taistelu koulutus leiri että hypittiin tetsarit selässä koko ajan ja yöllä tuli yks hälytyskin. Ittelläni oli lerillä ainoastaan tetsarin kannossa ongelmia koska niska ja hartia on nyt helvetin kipeet ja polttelee koko ajan mutta muuten ihan jees. Ja sit se vitutti myös että mun potero vartio parina oli yks vitun idiottti joka ei ikinä huutanu mitään vaikka käskettiin ja muutenkaan tajunnu mistään mitään sama äijä veti meidän sotilas vala tilaisuudenki vituilleen tekemällä jotain vitun kyykky jumppaa eturivissä kun everstiluutnatti pitää puhetta ja muutenki aseen viemiset oli han päin persettä. Muuten pärjään intissä ihan hyvin aina en vaan muista/jaksa puhutella oikein mutta siitä ei oo vielä ainakaan valitettu koska puhuttelöen yleensä vaan sillon oikein ku sitä oikeesti vaaditaan. Mutta nyt oon jääkäri ja on ihan oko fiilis vaikka maanataina onkin sotilaan leiri metsässä.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset