Tänään on 27 Huhti 2024 21:35

Risut ja ruusut

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

ViestiKirjoittaja Jonix » 20 Tammi 2008 09:49

Mikä on parasta intissä? Entä inhottavinta?

Minusta paras asia on ruokailu ja huonoin pinkan teko.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 20 Tammi 2008 11:37

Mun mielestä parasta on vapaa ajalla kaikenlainen mukava puuhastelu esim sotilaskodissa käynti. Ja kaikista paskin homma on se pinkan teko.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Kossu » 27 Tammi 2008 22:21

jep, pinkan teko ylivoimasesti paskinta hommaa. Kivointa semmonen kunnon äijämöyryyminen metässä.
Käyttäjän avatar
Kossu
Kovis
Kovis
 
Viestit: 123
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

ViestiKirjoittaja Norsula » 02 Helmi 2008 00:03

Mun mielestä pinkan teko on oikeestaan ihan jees. Tai ai ite teko, mutta pinkka ja punkkatarkastuksethan on mukavaa huumoria, ku pinkat ja punkot räjähtelee ja porukat yrittää keksiä hyviä selityksiä tekeleidensä heikkoudelle. Mä diggaan. Enemmän vihaan sitä, ku kaikki pitää tehdä niin nopeesti. Mä oon yleensäki kaikessa aina viiminen tai viimisten joukossa ja tykkään tehdä ja opetella asiat omaan tahtiin ilman, että joku hönkii vieressä, että ei voi olla näin hidasta ja pitäis olla valmista jo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Käyttäjän avatar
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti
 
Viestit: 1099
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset