Tänään on 28 Maalis 2024 11:52

Maailmanhistorian kulku

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

Minun mielestäni maailmanhistoria on kulkemassa...

...parempaan suuntaan ihmisten hyvän tahdon ja tiedon lisääntymisen sekä järjen voittokulun ansiosta
0
Ei ääniä
...parempaan suuntaan yliluonnollisessa ohjauksessa ja huolenpidossa
0
Ei ääniä
...parempaan suuntaan tekniikan, tieteen ja talouden kehittyessä
2
29%
...huonompaan suuntaan, koska elämme jo nyt rappion, huoraamisen ja korruption mädättämässä maailmassa
3
43%
...sinne minne se kulkee, koska historian yhteydessä ei voi puhua hyvästä tai pahasta; ei ole mitään "kehitystä" - on vain muutos
2
29%
...sinne minne se kulkee; en osaa sanoa
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 7

ViestiKirjoittaja Jonix » 17 Kesä 2009 23:57

Tällainen galluppi taas syntyi yöllisen hyperaktiivisuuden hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että markkinatalous, moraalittomuus ja luonnon tuhoaminen johtavat maapallon kuolemiseen ennemmin tai myöhemmin.
Käyttäjän avatar
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 546
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 28 Maalis 2010 10:36

Ei maapallo ole mihinkään kuolemassa tai edes elämä maapallolla länsimaat eivät vaan voi enää elää siinä ylenpalttisuudessa mihin on viimeisten 50 vuoden aikana totuttu.
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset