Mitä perjantaina?
71 viestiä • Sivu 1, 2:sta • 1, 2
Itte pyrin hakee uuden koneen osat stadista ja koota sen... Tod näk vetäsen siinä samalla pari asennuskaljaa.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Dodii, sain koneen kasattua ja tissuteltua lähemmäs konttin verran Carlsbergia eilis iltana. Mites muilla?
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Melkein vois iskeäkki. Ainakaan alustavasti ei oo muita suunnitelmia. Ja kyllä, koneen kasaaminen on perseestä, varsinki pienessä maistissa.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Jees jees, aluks käyn stadissa selvitämässä mitä kiinalainen(FinalXX) haluaa, sil on joku juttu näytettävänä. Eli sopinu miitin sen kanssa. Varmaan sen jälkeen hoipertelen sinne Kivenlahteen päin.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
aika kovaa saat ajaa jos meinaat alkoon kerkee mut kandee ajaa kovaa tänään testasin pitäkästä aikaa ajaa kunnon rallii tuola sivu teillä. joo mut illasta ei oo mitään hajuu suunitelmia ei ole olo on hieman väsynyt mutta jos tässä nyt ryyppäämään pitäs ryhtyä niin sit varmaan piristyis illan mittaa.
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
Njaa, nyt ei oo ainakaan tarkotus ryypätä... Mut eiköhän se taas lähe käsistä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Nonni, tulihan sitä taas ryypättyä. Vähän pakko kun parikymmentä teiniä tulee tänne viinojen kanssa, eikä sitä itte kehtaa jäädä vaan koneelle koodaamaan. Eli jo kolmas vloppu putkeen ku juoksen tonne kauppaan kymmentä vaille yheksän hakee olutta.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Mä voisin alkaa melkeen pitämään näistä (ainakin toistaseks) rauhallisista viikonlopuista. 10h unta ja aamupäivästä kävelylle raikkaaseen syysilmaan, ah, mikä fiilis.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Mä en kyl nää mitään estettä sille etteikö vois käydä baarissa, nukkua sitä 10 tuntia, kävellä raikkaassa syysilmassa ja olla rauhassa.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Sori, pakko puhuu lauantaista. Eli pitäis Viivin 20 vuotistaivalta juhlistaa jollain tapaa. Eiköhän se syömäpuolen kautta oo järkevintä juhliminen alottaa, joten ravintolaa olen varaamassa. Ilmotusta kehiin joko tulette tai ette. Raflan varaan huomen.
Ja mitä itse ravintolaan tulee, niin mietin että josko tällä kertaa jotain hieman eksoottisempaa? Joku nepal tms.
Ja mitä itse ravintolaan tulee, niin mietin että josko tällä kertaa jotain hieman eksoottisempaa? Joku nepal tms.
-
Kossu
Kovis- Viestit: 123
- Vuodet Jäsenenä:
Kyllä sitä vois tulla mutta pystyn aikasintaan lähtemään 18:30 saunalahesta
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Joo no en pääse mut vaik pääsisin ni en todennäkösesti tulis :D sori kossu, sun naamaa ku kattoo sen 1h verran ni tekee mieli vetää ittensä jojoon
mut itel ois taas serkun 30v synttärit Hyvinkääl et ei kukaa haluis lähtee side kickiks sinne???
eikö?? ei näköjää joten taidan tyytyy westii tai sitten en!
mut itel ois taas serkun 30v synttärit Hyvinkääl et ei kukaa haluis lähtee side kickiks sinne???
eikö?? ei näköjää joten taidan tyytyy westii tai sitten en!
-
johtaja88
Seniori- Viestit: 213
- Vuodet Jäsenenä:
Varaa mieluummin vaikka Mt.Everest. Det är mycket bättre.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Perjantai taas päässy yllättämään, eli mitä tänään?
Ryyppyjuhlat?
Vai laamailua koneen ääressä?
Ryyppyjuhlat?
Vai laamailua koneen ääressä?
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Lähetään Norsulan kanssa leffaan ja parille kaljalle stadiin. Ei tässä kai muuta...
Ps. sinne vaan pari maistamaan
Ps. sinne vaan pari maistamaan
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Mikä päivä?
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Jyry ja mä ainaski alotellaan mulla varmaan siinä 12-14 aikoihin että sinne vaan.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Helvetin hyvä et sekin mesta sulkee ovensa, enään ei tarvi kuunnella sitä: "mennään Westiin"-jankkausta.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
71 viestiä • Sivu 1, 2:sta • 1, 2
Palaa alueelle Yleinen juoruilu