Tänään on 28 Maalis 2024 13:38

Suurimmat suorituksesi

Juttusi liittyy ei mihinkään? Tai ei sovi mihinkään muuhun foorumin osioon. Postatkaa tänne.

ViestiKirjoittaja Ruisperkele » 27 Syys 2009 19:20

Nyt kun suurin osa meistä on jo noin neljänneksen elämästään elänyt on aika pysähtyä ja katsoa taaksepäin ja miettiä. Mitä olen saanut aikaiseksi elämälläni? Eli tänne siis saavutukset joista olet enemmän tai vähemmän ylpeä.

Minulla suurimmat saavutukset ovat näin 5 minuutin miettimisellä se että olen päässyt opinahjoon josta olen haaveillut pikkupojasta lähtien. Urheilun saralta luultavasti se kun suoritin neljäsosa triathlonin, joka on toisaalta omasta mielestäni aika säälittävä saavutus ja kaipaa pikaista korjausta.

Ps. Myös siitä olen ajan eteenpäin kuluessa yhä enemmän ja enemmän ylpeä että kävin siviilipalveluksen armeijan sijasta vaikkakin päätös oli enemmän käytännön syistä kuin aatteesta.
Käyttäjän avatar
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
 
Viestit: 507
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

Rantakemian sponsorien mainokset

ViestiKirjoittaja Luukkis » 27 Syys 2009 19:41

Oli ihan kiva juttu kun valmistuin ammattiin. Toki tämän hetkisen talous tilanteen takia on ollu vaikeeta hyödyntää automekaanikon papereita. onhan tässä elämässä kaiken näköstä kerinny saavuttaa mutta en nyt mitään tärkeenpää keksi kun ammatti.
Käyttäjän avatar
Luukkis
Seniori
Seniori
 
Viestit: 487
Vuodet Jäsenenä: Vuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenäVuodet jäsenenä

<

Rantakemian sponsorien mainokset


Palaa alueelle Yleinen juoruilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron

Kirjaudu sisään

Lahjoitukset