Pyöriikö se myötä- vai vastapäivään?
20 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Pyöriikö se myötä- vai vastapäivään?
Tässä siis kuulema testataan kumpaa aivopuoliskoa käyttää enemmän.
Jos ämmä pyörii myötäpäivään käytät enemmän oikeata puolta, jos taas vastapäivään käytät enemmän vasenta puolta. Suurimmalla osalla se kuulema pyörii vastapäivään.
Ittelläni useimmin pyörii myötäpäivään... Kannattaa kokeilla saada se vaihtamaan suuntaa, ainaki itte onnistun siinä suhteellisen helposti. Ja kannattaa myös kokeilla kattoa kahta tuollaista samaan aikaan, mulla ainaki välillä molemmat pyörii erisuuntiin ja vaihtelee suuntaa.
Edit: Emmä enään osaa sanoa kumpaan suuntaan toi pyörii useemmin. Aika tasasesti molempiin suuntiin.
Tässä siis kuulema testataan kumpaa aivopuoliskoa käyttää enemmän.
Jos ämmä pyörii myötäpäivään käytät enemmän oikeata puolta, jos taas vastapäivään käytät enemmän vasenta puolta. Suurimmalla osalla se kuulema pyörii vastapäivään.
Ittelläni useimmin pyörii myötäpäivään... Kannattaa kokeilla saada se vaihtamaan suuntaa, ainaki itte onnistun siinä suhteellisen helposti. Ja kannattaa myös kokeilla kattoa kahta tuollaista samaan aikaan, mulla ainaki välillä molemmat pyörii erisuuntiin ja vaihtelee suuntaa.
Edit: Emmä enään osaa sanoa kumpaan suuntaan toi pyörii useemmin. Aika tasasesti molempiin suuntiin.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Tuntuu siltä et olis toi kuva tehny mulle temput eli pyöriny eri suuntaan sen jälkeen ku äänestin , koska enää en osaa kattoo sillain et se pyöris vastapäivään.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
JoniX Kirjoitti:Oikea on analyyttinen ja vasen taiteellinen lyhyesti sanottuna (muka).
Itseasiassa just toistepäin.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Mul on sama ku luukasella et en osaa päättää mihin suuntaan se pyörii. Tarkottaakohan tää sitä et me ollaan mestareita kummallaki aivopuoliskolla.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Hehe, vähän ku harjottelee niin rupee olee vaikeeta saamaan sitä edes enään pyörimään.
Eli siis näyttää siltä kuin se heiluttelis jalkaansa puolelta toiselle.
Mutta toi suunnan vaihtaminen ei oo ees vaikeeta, ainaki mulla se onnistuu ton varjon avulla sillon kun haluun.
Eli siis näyttää siltä kuin se heiluttelis jalkaansa puolelta toiselle.
Mutta toi suunnan vaihtaminen ei oo ees vaikeeta, ainaki mulla se onnistuu ton varjon avulla sillon kun haluun.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Osaaks joku selittää, mikä jekku tohon oikeen sisältyy? En mäkään, kyllä tajua, miten sen voi nähdä pyörimättömänä tai pyörimässä vastapäivään. Ei tulis mieleenkään epäillä, että toi ei pyöris myötäpäivään
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Eiks mun aivot toimi kunnolla vai onks noi varjot ton muijan jaloista teiänki mielestä oudot.
Ps. kun se pyörii vastapäivään.
Ps. kun se pyörii vastapäivään.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
no mä en osaa hahmottaa mistä suunnasta valo tulee siin tapauksessa.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Tää on ihan sika kiva... tätä vois jumittaa tunti kausia. Ja treenaamalla sen todellakin saa vaihtaan suuntaa millon haluu. Muaki kiinnostas tosissaan ton juju, vai liekko vain jtn ymmärtämättömiä ihmis aivojen jutskia? Kauan kemisti harjotteli et sai sen vaan heilutteleen sitä jalkaa? Ja monta kaljaa siihen meni?
Enemmän toi silti myötäpäivään tahtoo mennä...
Enemmän toi silti myötäpäivään tahtoo mennä...
-
Nazzu
Hidas- Viestit: 16
- Vuodet Jäsenenä:
20 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Tieteellinen keskustelu