Rehellisyys?
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
rehellisyys on sitä että puhuu aina totta ja pitää lupauksensa. Uskon että en tunne yhtään täysin rehellistä ihmistä koske luulen että jokainen ihminen valehtelee elämänsä aikana. Mut on se kiva homma jos joku on täysin rehellinen mutta tietääkseni viisas ihminen valehtelee ihan selvytymisen vuoksi.
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
Ite ainaki arvostan ihmisissä sitä, että ne on rehellisiä. Uskon ja varsinki toivon, että suurin osa mun tuntemista ihmisistä myös on aika rehellisiä, mutta niinku Luumu sano, tuskin kukaan on täysin rehellinen. Yhtä tärkeenä mä pidän sitä, että on itelleen rehellinen, koska jos ei oo edes iteleen rehellinen, ei voi mun mielestä olla muillekaan.
ns. valkoiset valheet ei oo mun mielestä paha asia. Varsinki jos niillä onnistutaan säästämään joku suuremmalta mielipahalta tai vahingolta.
edit: "Näyttelijät ovat ainoita rehellisiä teeskentelijöitä." - William Hazlitt
ns. valkoiset valheet ei oo mun mielestä paha asia. Varsinki jos niillä onnistutaan säästämään joku suuremmalta mielipahalta tai vahingolta.
edit: "Näyttelijät ovat ainoita rehellisiä teeskentelijöitä." - William Hazlitt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
5 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Tieteellinen keskustelu