Sade
10 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Näin raskaan työpäivän jälkeisen sateen ropinan kuuntelun ratoksi päätin perustaa tästä gallupin.
Onko sää sade mukava vai epämukava asia? Itse olen huomannut, että sade, varsinkin kesäsade on ihan kiva juttu. Tietenkin on aikoja ja paikkoja, mihin sekään ei sovi. Esim. Ruisrock sunnuntai muutenkin väsähtäneissä ja vastenmielisissä tunnelmissa.
Onko sää sade mukava vai epämukava asia? Itse olen huomannut, että sade, varsinkin kesäsade on ihan kiva juttu. Tietenkin on aikoja ja paikkoja, mihin sekään ei sovi. Esim. Ruisrock sunnuntai muutenkin väsähtäneissä ja vastenmielisissä tunnelmissa.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Yleensä nää kesäsateet on ihan piristäviä, ellei oo just suunnittelu siks päiväks jotain sellaista joka ei toimi oikein sateen kanssa. Esim. Joku saari tai Nuuksio keikka.
Btw. Mä en ees huomannu et tuol sataa ennen kun rupesin lukee tätä threadia.
Btw. Mä en ees huomannu et tuol sataa ennen kun rupesin lukee tätä threadia.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Sade on ihan kiva juttu luonnon kannalta mut useimmiten se ottaa aivoon koska tietenki on kivempaa ku on lämmintä ja ei kastu, asia erikseen on tietenki ku on vallottajafiilis ja on lenkillä ni sit sade on kohdallaan ja ehkä pari salamaaki .
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Mun mielestä oli tänään töissä mukavaa, ku alko satamaan. Mukavaa siihen asti, ku takki kastu läpimäräks ja alko tulla vilu (onneks oli varatakki). Enpä oikeestaan tiedä, mistä se johtuu.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
10 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu