Musiikkimaku
10 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Mikä musiikki iskee koviten? Kaikki käy vastauksia ei hyväksytä!
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
NOH, lähinnähän tuota metallipuolta tulee kahlailtua vaikka semmonen hieman löysempikin rokkenrolli käy välillä.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Itte kuuntelen oikeasti vähän kaikkea, mutta pääasiassa Rockia, heviä ja jazzia/bluesia.
Laitoin tohon vielä kyselynkin josta voi valita maksimissaan 5 vaihtoehtoa.
Laitoin tohon vielä kyselynkin josta voi valita maksimissaan 5 vaihtoehtoa.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Oheinen kuva lähinnä kuvaa mun musiikkimakua ja myös sitä mistä en pidä. http://crap.teurasporsaat.org/archive/5479.jpg
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
melkein laidasta laitaa mulla J-rock, RnB,Hip Hop, Rap,House, Metal/Rock, Soul, Countrie... ja lisää
Mä oon syntynyt näyttelijäks, mut en vaa osaa näytellä.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
Mä oon syntynyt laulajaks, mut en vaa osaa laulaa.
Olen myös syntynyt tanssijaks, se vaa et en osaa tanssia.
Ja rikkaaks, raha vaa multa puuttuu.
-
Datenshi
Tavis- Viestit: 21
- Vuodet Jäsenenä:
Alternative ja videogame. (vanhoista Super Mario rämpytyksistä Kow Otanin sävellyksiin) Ihan bändeistä suosikkejani ovat Muse, Mew, Massive Attack, Frou Frou, Gorillaz, Garbage, Jewel, Husky Rescue, Dingo ja Jem. J-pop ei uppoa sitten yhtään eikä kasari rock. J-rock harvoin. Yleensä bändin habituksen pilaa viimeistään se että bändi tulee esiintymään suomeen. Toistaiseksi ei ole vielä tullut koska tykkään enemmän underground bändeistä tai ylipäätänsä niistä jotka eivät ole saavuttaneet vielä massiivista suosiota länsimaisissa otaku piireissä. Minua inhottaa jos kaikki kuuntelevat samaa musiikkia kuin minä. Japanilaisia artisteja joita habitan löytyy siis vähän vähemmän. Mainittakoon nyt VOID, Kow Otani ja Codename: Wingless. Kuuntelen myös kiinalaista klassista musiikkia. Aina välillä.
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
-
kadja
Tavis- Viestit: 46
- Vuodet Jäsenenä:
10 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu