EuroBillTracker
11 viestiä • Sivu 1, 1:sta
http://www.eurobilltracker.com/
Harrastaako kukaan muu täällä Eurobilltrackaamista? Ite oon ollu rekisteröityneenä jo monta vuottaa, mutta tuli pari päivää sitte vasta 200s seteli laitettua. Osuamia oon saanu neljä. Kaikki Suomen sisäisiä ja pisin osuma niinkin kaukana, kuin Lappeenrannassa
Jutun idea on siis rekisteröityä tonne sivulle, laittaa kaikkien omien (ja muiden) seteleitten sarjanumerot sinne ja toivoa, että joku muu on sen jo aiemmin sinne laittanut, jotta saisit tietää missä se on matkaillut. No, jos sitä ei ole vielä kukaan aiemmin rekisteröinyt niin ei muuta kuin seteli kiertoon ja toivomaan, että joku muu eurobilltrackaaja saa sen haltuunsa mahdollisimman pian.
(sori jos on epäselvää tekstiä. Kuuntelin samalla musaa enkä oikeen pysty keskittymään kahteen, enkä oikeestaan yhteenkään asiaan samaan aikaan. Ja ei, sitä musiikkia ei voi sulkea.)
Harrastaako kukaan muu täällä Eurobilltrackaamista? Ite oon ollu rekisteröityneenä jo monta vuottaa, mutta tuli pari päivää sitte vasta 200s seteli laitettua. Osuamia oon saanu neljä. Kaikki Suomen sisäisiä ja pisin osuma niinkin kaukana, kuin Lappeenrannassa
Jutun idea on siis rekisteröityä tonne sivulle, laittaa kaikkien omien (ja muiden) seteleitten sarjanumerot sinne ja toivoa, että joku muu on sen jo aiemmin sinne laittanut, jotta saisit tietää missä se on matkaillut. No, jos sitä ei ole vielä kukaan aiemmin rekisteröinyt niin ei muuta kuin seteli kiertoon ja toivomaan, että joku muu eurobilltrackaaja saa sen haltuunsa mahdollisimman pian.
(sori jos on epäselvää tekstiä. Kuuntelin samalla musaa enkä oikeen pysty keskittymään kahteen, enkä oikeestaan yhteenkään asiaan samaan aikaan. Ja ei, sitä musiikkia ei voi sulkea.)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Muoviraha jyrää, köyhät käyttää seteleitä!!
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Mulla oli laivalla vähän tylsää niin ravasin vaihtomaatin ja infopisteen väliä vaihtaen setelit kolikoiks ja kolikot taas seteleiks ja niin edelleen. Tietenki ottaen sarjanumerot kokoajan lapulle ylös. Heh hee. Det var jätte kiva det.
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
JoniX Kirjoitti:Muovirahasta puheenollen... Muistaakseni Thaimaassa 50 bhatin setelit valmistetaan muovista. Tai sitten käsiini on osunut väärennös.
Kyllä Romaniassakin oli muovisia seteleitä, sitä en sitten tiedä oliko ihan koko muovia vai laminoitu pelkästään.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Ruisperkele Kirjoitti:Eiks ne vedä välistä joka kerta!?
Ei. Sehän on sama asia, ku pyytäisit kaupassa myyjää vaihtamaan kolikko kasan samaa summaa vastaavaks seteliks.
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
11 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu