Worst Fight Scene Ever

Keskustele elokuvista, peleistä, kirjoista, musiikista ja muusta vastaavasta viihteestä.
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti

Worst Fight Scene Ever

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Ei tohon kai tartte, eikä voi paljon mitään sanoa. Olkoon vaan vanha klippi, mut en silti tajuu miten on mahdollista.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti

Re: Worst Fight Scene Ever

Ja muistu mieleen toinen melkeen yhtä huono. Muistan, ku skidinä katottiin tota leffaa ja ite otin ihan vakavissani, enkä tajunnu ollenkaan miks kaveri vieressä repes nauramaan ihan täysiä.
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä

Viesti Kirjoittaja Jonix »

"Holy sardine!" :lol:
Luukkis
Seniori
Seniori

Viesti Kirjoittaja Luukkis »

hahahahaha toi startrekin taisteli oli kyl aika kankee. ton batman hai jutun mä oon nähny joskus pinenenä mut en kyl muista miten oon siihen reagoinu.
Ruisperkele
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja

Viesti Kirjoittaja Ruisperkele »

En tiiä pitäskö itkeä vaiko nauraa. Toi batman kohtaus ei kyl paljo eronnu ohjelman sisällöstä. :D
kadja
Tavis
Tavis

Viesti Kirjoittaja kadja »

*katsoo vielä monta kertaa kohdan jossa robin kiipeää* 8'D~ Jestas. Täytyy sanoa että Chinese paladinista(the sword and the fairy) löytyy kans pari tosi surullista taistelukohtausta. Ne kiinalaiset ovat kuitenkin tehneet sen fantsu draaman ihan tosissaan ja sarja on suht uusi jos verrataan noihin kahteen. Näin länsimaalaisen silmin on jotenkin tosi tyhmää katsella vaijereiden varassa lenteleviä aasialaisia ja päälle lärättyjä liioteltuja valoefektejä. IDORTS.
Kuva
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Jonix
Ammattipostaaja
Ammattipostaaja
Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä

Viesti Kirjoittaja Jonix »

Batmaneissa innovatiivisia ovat nuo taisteluiden audiovisuaalisert efektit:

Täytyy sanoa, että tuo "kerplop" on suosikkini. :D Paha kyllä sanoa miltä se kuulostaisi suomalaisittain.

P.S. Ei taidettu tuohon aikaan tehdä ohjelmia aivan samalla budjetilla saati teknologialla kuin nykyään.
Norsula
Forum-eliitti
Forum-eliitti

Miks kaikki menee tollaseen X-asentoon aina, kun ne on putoo?

Batman taidettiin tehdä alunperin parodiaks (vai satiiriks, vai...?) Teräsmiehestä (en tosin oo warma, enkä jaksa wikittää vaan saastutan webbiä mutu-tiedollani), eli se saattaa selittää joitain noista koomisuuksista. Esim. noi sarjakuvamaiset efektit.

Edit: Ja sen verran mun on vielä ihan pakko sanoa, että noi Batman ja Robin ei vastaa tippaakaan sitä, miltä "sankari" näyttää mun mielikuvissa. Jos tulis tollanen Robin kadulla vastaan noissa missä lie hotpantseissaan ni en ihmettelis jos sais pippurisumutteesta silmienväliin.
Vastaa Viestiin