Tylsää/Ärsyttää
Tylsää/Ärsyttää
Kirjottakaa tänne aina kun on tylsää. Tai ärsyttää.
...Tylsää.
...Tylsää.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
Re: Tylsää
hiaman on tylsää
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä
- Viesti:
Tylsää on... Päättötyön(ja parin muun duunin) deadline painaa päälle ja mitään ei siltikään jaksa tehä. V*tuttaa... 
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
- Jonix
- Ammattipostaaja

t00tt3 tylsiä, kun keksitte tällaisia aiheita.
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Viesti:
Hehe, vaihdoin tänään lopputyön aiheen ja huomen on deadline. Eli oon teorias 2kk muitä jäljes....Rantakemisti kirjoitti:Tylsää on... Päättötyön(ja parin muun duunin) deadline painaa päälle ja mitään ei siltikään jaksa tehä. V*tuttaa...
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
- Ruisperkele
- Ammattipostaaja

Sinäänsä ihan pelimiehen veto, mutta kofeiinipillerit voi tulla kalliiks ku väännät sitä 24h 
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Viesti:
Njoo, tein sen tänään valmiiks ja viel pienes kankkusesa. Eli jäljellä teoriassa enään kirjallinen osuus... Oli muuten varmaan tuottosin koulupäivä ikinä. 
Mut silleen vaihdoin suht helppoon aiheeseen et tein vaan luokkalaiselle saitin. Mulla oli aikasemmin tarkotus tehä yhelle stadilaiselle tuotanto/levyfirmalle uudet saitit, mut loppuen lopuks materiaaleja sinne sivuille ei tullu koskaan. Eli oli vähän pakko keksiä jotain.
Toistaseks "lopullinen" versio duunista on tän näkönen -> http://rantakemia.fi/aidii
Mut silleen vaihdoin suht helppoon aiheeseen et tein vaan luokkalaiselle saitin. Mulla oli aikasemmin tarkotus tehä yhelle stadilaiselle tuotanto/levyfirmalle uudet saitit, mut loppuen lopuks materiaaleja sinne sivuille ei tullu koskaan. Eli oli vähän pakko keksiä jotain.
Toistaseks "lopullinen" versio duunista on tän näkönen -> http://rantakemia.fi/aidii
- Ruisperkele
- Ammattipostaaja

Ihan hienothan noi on näin maallikon näkökulmasta
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Viesti:
Taas on tylsää... Istun ja kuuntelen musaa lomadösässä, määränpäänä Karjalan prikaati. 
- PathFinder
- Tavis

On nyt kyllä niin tylsää, että taidan nukkumaan mennä.
No nyt on tylsää. Aika moukkamaista, että saikulla olevan ihmisen pitää yksin täällä keskustella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no vittu puhu saatana!!!!!!
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Viesti:
Nyt on helvetin tylsää. Makaan tällä hetkellä varuskuntasairaalan vuodeosastalla ja oon kolmatta päivää uskomattoman vittumaisessa vatsataudissa. Samaan aikaan muut on ammuskelemassa pistoolilla. Eikä täältä edes päästetä röökille, pitää yöllä ninjailla röökille.
Huh huh. Vielä 30 sivua niin olen lukenut Sosiologian pääsykoekirjan yhden kerran läpi. Koe on huomenna.
Luin asken kaksi tuntia ja sain 20 sivua luettua... Jos paasen (tasta nyt katosi aakkoset jotenki hassusti) talla lukemisella sisaan niin mina lupaan... Hm.
Luin asken kaksi tuntia ja sain 20 sivua luettua... Jos paasen (tasta nyt katosi aakkoset jotenki hassusti) talla lukemisella sisaan niin mina lupaan... Hm.
itsehän tapoin tossa tylsyyttä juomalla olutta helsingin teraseilla ja kaduilla. nyt on täyteläinen fiilis
Tyhjät paperit tuli sitte taas palautettua...Voin vaan kuvitella miten masentavaa olis jos olis lukenu niinku oikeesti ja sit kokeessa tajuais että ne tärkeimmät kaks kysymystä (mistä pitää saada tietty pistemäärä, että kokeen loppuosa edes noteerataan) osuu sellaselle alueelle, mikä ei soita itellä yhtään mitään kelloja. Nyttenkin oli suhteellisen turhauttavaa istua siellä tyhjänpanttina kun olin sentään lukenut oikeasti ainakin kolme viimeistä päivää.
Vaikka ei odotukset ollutkaan kovin korkealla niin nyt ei huvita enää mikään. KAikenlisäksi Jonix meni vielä sotkemaan tän mun viestin. Tänään ei onnistu mikään
Vaikka ei odotukset ollutkaan kovin korkealla niin nyt ei huvita enää mikään. KAikenlisäksi Jonix meni vielä sotkemaan tän mun viestin. Tänään ei onnistu mikään
no nyt sullakin on aikaa elää ihan ihmisten tavoin.
Vai sikojen?
Re: Tylsää/Ärsyttää
Upeeta. Itse en löytänyt Otaniemen Laureaa eilen, joten jätin kokeen väliin ja painuin duuniin. Kusipäät oli tehny taas niin mahtavan kartan että.. no ens viikol ois viel joku pomokoe, vois käydä kokeilee. Vähän näyttää kyllä siltä että ens vuonna uudestaan 
- Ruisperkele
- Ammattipostaaja

Re: Tylsää/Ärsyttää
Vituttaa ku oon koulussa mutta ei kiinnosta pätkän vertaa mennä luennolle. Taidan suunnistaa kotia, jossa on luultavasti myös aika tylsää. Voi kun tulisi jo loma ja saisi tehdä töitä.