Onko kuva pelistä vai oikeasta maailmasta?
Alueen säännöt
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
Juonipaljastuksista täytyy ilmoittaa etukäteen esimerkiksi spoileritagein. Ethän halua pilata Matti Meikäläisen katselunautintoa? (ja vaikka haluaisitkin, se on kiellettyä!)
30 viestiä • Sivu 1, 1:sta
http://generationdreamteam.free.fr/Quizz.html
Pelifirmat toki ovat tunnettuja siitä, että screenshoteja kaunistellaan kuvankäsittelyohjelmalla, mutta kokeilkaas foorumilaiset tunnistatteko mitkä kuvat ovat oikeasta elämästä ja mitkä Gran Turismo 5 Prologuesta.
Pakko myöntää että välillä meni ihan arpomisen puolelle, mutta silti tuli tulokseksi 13/14.
Pelifirmat toki ovat tunnettuja siitä, että screenshoteja kaunistellaan kuvankäsittelyohjelmalla, mutta kokeilkaas foorumilaiset tunnistatteko mitkä kuvat ovat oikeasta elämästä ja mitkä Gran Turismo 5 Prologuesta.
Pakko myöntää että välillä meni ihan arpomisen puolelle, mutta silti tuli tulokseksi 13/14.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
öh... Mä sain 14 / 15 , mut en tiedä pitikö tossa valita ne, jotka on aitoja kuvia vai just päinvastoin eli sain joko 14 oikein tai 14 väärin. Vastasin ne, jotka oli mun mielestä oikeita.Toisaalta mä kyllä arvasin ihan jokaisen. Mä en taida pelata tarpeeks... Tai vastaavasti silmäillä tarpeeks ympärilleni niiq tuol ulkomaailmassa.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Find the picture of GT5/Prologue...
Eli siin pitää ilmeisesti valita ne jotka on sun mielestä siitä pelistä. Eli jos oikein käsitin niin sul oli melkein kaikki väärin.
Joka on kyl sekin aikamoinen saavutus.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Jatkaen aihetta, ykskään näistä autoista ei ole oikea. Kaikki siis 3D mallinnuksia.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Noi on jo liian "aidon" näkösiä, vanteista sen näkee ei vaan näytä aidoilta mun silmään.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
siinä vaiheessa kun saadaan pelejä tollasella kuvanlaadulla ni voidaan alkaa keskustelemaan mikä on todellista ja mikä ei.
Ps. ei nää nykyset wowit sun muut oo mitään jos sais vaikka mafian tai GTAn tollasilla graffoilla nettipeliks ni huhhuh, tai no miksei se wowiki sit kävis.
Ps. ei nää nykyset wowit sun muut oo mitään jos sais vaikka mafian tai GTAn tollasilla graffoilla nettipeliks ni huhhuh, tai no miksei se wowiki sit kävis.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Ruisperkele Kirjoitti:siinä vaiheessa kun saadaan pelejä tollasella kuvanlaadulla ni voidaan alkaa keskustelemaan mikä on todellista ja mikä ei.
No täähän kuva on Mafia kakkosesta, että että...
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Tuon kyllä erottaa aika selvästi pelikuvaksi.
P.S. Olen kyllä sitä mieltä, että Unreal Tournament 3:ssa on kovimmat graffat tähän mennessä, vaikken valitettavasti olekaan vielä sitä päässyt maistelemaan. Ohessa yksi satunnainen (promo-) kuvakaappaus pelistä:
P.S. Olen kyllä sitä mieltä, että Unreal Tournament 3:ssa on kovimmat graffat tähän mennessä, vaikken valitettavasti olekaan vielä sitä päässyt maistelemaan. Ohessa yksi satunnainen (promo-) kuvakaappaus pelistä:
-
Jonix
Ammattipostaaja- Viestit: 546
- Vuodet Jäsenenä:
No se on sitte taas eri asia ootko käyttäny koneesees sen verran rahaa että saat sen noilla grafiikoilla pyörimään.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Mut siis laitoin ton Mafia kuvan ihan vaan sen takia että on jotain vertailun kohdetta miltä pelit näyttää tällä hetkellä ja lähivuosina. Pointtina oli se että ei siinä kauaa mene että pelit rupeaa näyttämään suht "aidoilta".
Toisaalta en ainakaan itse usko että mikään peli voisi olla niin aidon näköinen, että sen sekoittaa oikeaan elämään edes lähivuosikymmenen aikana.
Ohessa kuva Mafiasta joka ilmestyi muutamia vuosia sitten.
Edit: Minkä helvetin takia sulla on kaks näytönohjainta? Mun käsittääkseni siitä toisesta saa lisätehoa vaan ihan muutamia kymmeniä prosentteja.
Toisaalta en ainakaan itse usko että mikään peli voisi olla niin aidon näköinen, että sen sekoittaa oikeaan elämään edes lähivuosikymmenen aikana.
Ohessa kuva Mafiasta joka ilmestyi muutamia vuosia sitten.
Edit: Minkä helvetin takia sulla on kaks näytönohjainta? Mun käsittääkseni siitä toisesta saa lisätehoa vaan ihan muutamia kymmeniä prosentteja.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
No en usko et kovin monta vuotta tai vuosikymmentä menee kunnes alkaa autopelit olee tollasii ku noissa kuvissa, koska koneitten tehot sun muut kasvaa ihan kiitettävää vauhtia nykyään.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Sä puhut nyt vähän ristiriitasia tossa, ku toisaalta vannot niitten puolesta ja nyt sitte taas sanot et ne on kirous.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
No onhan noi kuvia peleistä mut menee kyl aika roimasti offtopicciin.
-
Ruisperkele
- Vuodet Jäsenenä:
Ohessa kuva SPECViewPerf 9 -nimisestä OpenGL benchmark ohjelmasta:
Aika hienosti mallinnettu, eikö (pointti ei nyt ole tekstuureissa vaan polygonien määrässä)? Tuo ohjelma on muuten vähän järeämpi kuin 3Dmark. Omat tulokseni ovat 5 - 22 fps. Maailmanennätys kuulemma vajaat 40.
P.S. Menikö tuo kuva nyt ihan oikein? Itse ainakaan en näe auton nokkaa... No, kemisti voi editoida viestiä.
Aika hienosti mallinnettu, eikö (pointti ei nyt ole tekstuureissa vaan polygonien määrässä)? Tuo ohjelma on muuten vähän järeämpi kuin 3Dmark. Omat tulokseni ovat 5 - 22 fps. Maailmanennätys kuulemma vajaat 40.
P.S. Menikö tuo kuva nyt ihan oikein? Itse ainakaan en näe auton nokkaa... No, kemisti voi editoida viestiä.
-
Jonix
Ammattipostaaja- Viestit: 546
- Vuodet Jäsenenä:
30 viestiä • Sivu 1, 1:sta