Lempivuodenaikasi
Lempivuodenaikasi
Mistä vuodenajasta pidät eniten?
Itse pidän nykyisin eniten keväästä. Tulen tarinoimaan siitä lisää huomenissa mietittyäni koko työpäivän, mitä siitä kertoisin.
Itse pidän nykyisin eniten keväästä. Tulen tarinoimaan siitä lisää huomenissa mietittyäni koko työpäivän, mitä siitä kertoisin.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
- Jonix
- Ammattipostaaja

- Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä
Re: Lempivuodenaikasi
Itse pidän talvesta ja syksystä. Kesä ja kevät on sellasta kliseistä toivon ja rakkauden sekä maailman pelastamisen aikaa, joka ei minuun nappaa. Yksinkertaisesi kesän lapset ovat nynnyjä. Raekuuro on paras sääilmiö.
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Viesti:
Syksy ehdottomasti, tai enemmänkin se aika syksystä kun puissa on vielä jonkun verran lehtiä ja niitä leijailee sillon tällöin maahan.
Keväästä mä en taas juurikaan välitä, loskaa ja mutaa pääasiassa koko aika.
Keväästä mä en taas juurikaan välitä, loskaa ja mutaa pääasiassa koko aika.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Enpä oo koskaan nähny yhtä tasasta äänestystä. Kumpi teistä syksyihmisistä jätti vastaamatta syksyn?
- Jonix
- Ammattipostaaja

Minä. Ja eiköhän tilanne ala muuttua isommalla kokonaisäänimäärällä...
Miks?JoniX kirjoitti:Minä. Ja eiköhän tilanne ala muuttua isommalla kokonaisäänimäärällä...
Miten muuten vuodenaika voi olla kliseinen?
- Ruisperkele
- Ammattipostaaja

Syksy, koska se on vuodenajoista kaikista raikkain lehdet putoo ja sataa. Ei oo päällekäyvää vihreyttä kaikkialla ja osaks myös siks että mikään ei kuki eli ei oo siitepölyy eikä mitään muutakaan ylimäärästä ilmassa.
Jep, kyllä se melkeen syksy on. Siinä on sekasin sitä mukavaa kesää ja talvea ja ilmassa lähempänä olevaa talven odotusta.
Kyl se kesä on paras vaikka tykkään paljon muistaki vuoden ajoista mut kesällä on kivointa ryypätä
- Ruisperkele
- Ammattipostaaja

Toi on kyl totta.
Syksyn sateet ja tuuli ja pimeät illat rauhoittavat mieltä mukavasti. Syksyllä ei haise paskaiset ojat vaan raikas metsän tuoksu ja metsää voi rauhassa nuuhkia kun ei saa keuhkoja täyteen sitä typeerää siitepölyä.

Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.