Lempiruoka
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Itte valitsin aika paljolti niitä mitä syön useiten, eli näin ollen toimivat myös lempiruokina. Eli kunnon lihaa ja pastaa. Välillä tietenkin joku pääasiassa krapulaan väsäilty fetasalaatti toimii.
Offtopic: Ps. Muutin noita kyselyjen asetuksia, elikkäs jatkossa noita vastausvaihtoehtoja voi olla maksimissaan 50 sen 10 sijasta. Se tuntu sellaselta luvulta että jossei se riitä johonkin kyselyyn, niin silloin ongelma on kyselyssä.
Offtopic: Ps. Muutin noita kyselyjen asetuksia, elikkäs jatkossa noita vastausvaihtoehtoja voi olla maksimissaan 50 sen 10 sijasta. Se tuntu sellaselta luvulta että jossei se riitä johonkin kyselyyn, niin silloin ongelma on kyselyssä.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Tää on aika tylsä vastaus mut mä syön hyvää ruokaa mieluiten, koska vaikka jakinkivekset kuulostaa aika pahalta ni kyl mä niitä söisin jos ne olis hyvää.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Vastasin salaattia koska en pahemmin osaa muuta laittaa. Tonnikala + ananas + fetajuusto = guud. :9 Tykkään myös kaikesta muusta mitä voi syödä raakana. (tulee nyt kauheen vähän mieleen mutta raaka kala on myös hyvää.) Onnistun pilaamaan aina kaiken keitettävän ja paistettavan ja olen jo luovuttanut taistelun hellan kanssa. Nuudeleita minä osaan sentään laittaa mutta munakokkelista tulee munalettuja. o__o
Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
-
kadja
Tavis- Viestit: 46
- Vuodet Jäsenenä:
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu