juopuneet alkoholistit!!!
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
juopuneet alkoholistit!!! olen nyt itse ollut 4 päivän ryyppy putkella ja tää on aika juoppojen hommaaa. myönnän että olen täysi juoppo mutta en alkoholisti. mikä on juopon ja alkoholistin ero? mielestäni vain se, että juoppo ei ole riiippuvainen alkoholista mutta silti kova juomaan sitä.
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
Mahtava threadi, repesin ihan totaalisesti.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Mun mielestä jaottelu alkoholistiksi tai juopoksi on usein aika turhaa. Yleensä leimataan alkoholistiksi vasta sitten kun on menettänyt viinan takia perheen, työn tai asunnon, vaikka oikeasti olisi ollut alkoholisti jo vaikka kuinka kauan. Jokainen viikonloppujuoppo on mun makuun jonkunasteinen alkoholisti. Toisilla vaan on lievempi , eli akuuttialkoholiongelma, eli vieroitusoireita vain seuraavana aamuna (krapula), toisilla se on jo kroonisen alkoholiongelman asteella, eli on mennyt lujaa jo kauan, mutta ei ehkä enää kauan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Pakko se on tähän väliin sano, että mun mielestä alkoholistiksi voi alkaa kutsumaan, kun joku alkaa juomaan yksin. Paria ei siis tosiaan lasketa, mutta kun viinapullon vetää yksin himassa useamman kerran niin olisin jo huolissani.
-
PathFinder
Tavis- Viestit: 20
- Vuodet Jäsenenä:
PathFinder Kirjoitti:Pakko se on tähän väliin sano, että mun mielestä alkoholistiksi voi alkaa kutsumaan, kun joku alkaa juomaan yksin. Paria ei siis tosiaan lasketa, mutta kun viinapullon vetää yksin himassa useamman kerran niin olisin jo huolissani.
Ainakin jos ei ole aikomustakaan poistua ihmisten ilmoille illan aikana
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu