No shampoo
18 viestiä • Sivu 1, 1:sta
En jaksa tehdä pitkää pohjustusta, googlettakaa. Eli asia on niin, kun ihminen lopettaa shampoon käytön, menee noin kaksi-neljä viikkoa ja hiukset lopettavat rasvoittumisen ja muuttuvat paksummiksi ja paremmiksi ja seksielämä paranee jne. Ainakin niin sen pitäisi mennä.
Itse ajattelin kokeilla ja olen viimeeksi perjantaina pessyt shampoolla. Toistaiseksi aika kamalan näköistä. Saatan ehkä laittaa kuviakin. Kunhan jätetään lapselliset kommentit hiustyylistä ja pysytään asiassa.
Itse ajattelin kokeilla ja olen viimeeksi perjantaina pessyt shampoolla. Toistaiseksi aika kamalan näköistä. Saatan ehkä laittaa kuviakin. Kunhan jätetään lapselliset kommentit hiustyylistä ja pysytään asiassa.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
No nyt on tollaset vielä. Aika karmeet siis. Toivottavasti ei pahene niin paljon ettei kehtaa enää mennä kirjastoonkaan lukemaan. Heh heh.
ps. ei oo mitään glitteriä päässä
ps. ei oo mitään glitteriä päässä
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
Kuulostaa kyllä joltain hippien touhulta, harvalla ihmisellä on mahdollisuutta olla hiukset ns. paskasena kuukautta. Tai ei ainakaan ole suotavaa olla.
Mut jos toi toimii sulla, niin
Mut jos toi toimii sulla, niin
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Ku olin pienempi (5-8v.) niin harrastin tällästä suht säännöllisesti.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Ruisperkele Kirjoitti:Ku olin pienempi (5-8v.) niin harrastin tällästä suht säännöllisesti.
Säännöllisen epäsäännöllisesti?
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Rantakemisti Kirjoitti:Kuulostaa kyllä joltain hippien touhulta, harvalla ihmisellä on mahdollisuutta olla hiukset ns. paskasena kuukautta. Tai ei ainakaan ole suotavaa olla.
Ite vähän epäilin yrittää aluksi, koska kuulosti vähän natsien touhulta. Eihän kukaan muu voi olla käyttämättä shampoota paitsi natsi, koska heille mitä rasvasempi ja kiiltävämpi kalju, sen parempi.
Päätin kuitenkin kokeilla ja melkeen väittäsin, että mun mielestä rasvasuus on jo nyt vähän asettumassa. En sitten tiesä mitä teen ton äitienpäivän kanssa, koska en ehkä kehtaa mennä sen näkösenä kuin olisin sammunu pää voimariinirasiassa.
Onko se teistä asettumassa?
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
Norsula Kirjoitti:Rantakemisti Kirjoitti:Kuulostaa kyllä joltain hippien touhulta, harvalla ihmisellä on mahdollisuutta olla hiukset ns. paskasena kuukautta. Tai ei ainakaan ole suotavaa olla.
Ite vähän epäilin yrittää aluksi, koska kuulosti vähän natsien touhulta. Eihän kukaan muu voi olla käyttämättä shampoota paitsi natsi, koska heille mitä rasvasempi ja kiiltävämpi kalju, sen parempi.
Päätin kuitenkin kokeilla ja melkeen väittäsin, että mun mielestä rasvasuus on jo nyt vähän asettumassa. En sitten tiesä mitä teen ton äitienpäivän kanssa, koska en ehkä kehtaa mennä sen näkösenä kuin olisin sammunu pää voimariinirasiassa.
Onko se teistä asettumassa?
Asettumisesta on vaikea sanoo mitään kuvien perusteella. Sillä tässä vikassa kuvassa taitaa muutenki olla tarkennuspiste ihan muualla ku hiuksissa...
Mut sähän voit sitten äitienpäivänä pitää trendikkäästi kokoajan jotain pipoa tai lippistä päässä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
Sen verran oon lukenu positiivisia kokemuksia netistä, että kyllä se joillain toimii, se on varma. Eri asia tietenki jos käyttää jotain geelejä tai sitten niitä autoöljyjä. Ne voi vaatia shampoota
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
Ilmeisesti selvisit äitienpäivästä elossa.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
No menin kuvan kaltaisissa vähän ihraisissa hiuksissa. Ei ne mua tappanu. Ekan kuvan näkösenä en olis ehkä ihan kehdannu.
Aika hyvät tulokset mielestäni runsaan viikon kokeilulla. Ja jos olen oikein ymmärtänyt niin päänahan vieroittuessa lisää "shampoo-addiktiosta", tuon pitäisi tuosta ihan kokonaan normalisoitua ja alkaa voimaan jopa paremmin. Itseasiassa jo nyt hiukset tuntuu vähän mukavemmilta, ei niin sähköisiltä tai jotain. Jos sama kehitys jatkuu, en nää mitään syytä koskea shampooseen enää ikinä, ellen innostu kokeilemaan jotain geeliä.
Voin toistaiseksi suositella kaikille joilla on mahdollisuus ja pokkaa esiintyä viikko pari rasvalettinä.
Aika hyvät tulokset mielestäni runsaan viikon kokeilulla. Ja jos olen oikein ymmärtänyt niin päänahan vieroittuessa lisää "shampoo-addiktiosta", tuon pitäisi tuosta ihan kokonaan normalisoitua ja alkaa voimaan jopa paremmin. Itseasiassa jo nyt hiukset tuntuu vähän mukavemmilta, ei niin sähköisiltä tai jotain. Jos sama kehitys jatkuu, en nää mitään syytä koskea shampooseen enää ikinä, ellen innostu kokeilemaan jotain geeliä.
Voin toistaiseksi suositella kaikille joilla on mahdollisuus ja pokkaa esiintyä viikko pari rasvalettinä.
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
millon tää sun kokeilu loppuu ja päätät mitä teet hiuksilles? että lopetqatko shampoon käytön loppu elämäkseks vai jatkatko käyttöä. Ja onks tosta nyt loppu peleissä ollu iloa? tuntuuks et hiukset ois paremmat? tuntuus ne kevyemmiltä vai raskaamilta päässä? auttaaks ne elämää muuten vai haittaako? ootko saanu yhtään tän tyyppistä kommenttii "hiukses on tosi hyvässä kunossa, et viissin shampoota käytä." joltain täysin ulkopuoliselta henkilöltä tai joltakin joka ei tästä kokeilustas tiiä?
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
"Kokeilu" on jo loppunut ja hyväksi todettu, nyt kyse on tavasta. Koska sun shampoonkäyttö kokeilu loppuu? En toistaseks nää mitään syytä enää alkaa käyttää shampoota, mutta niinku kaikki tietää, ei koskaan pidä sanoa "ei koskaan". Ja joo, hiukset tuntuu paremmilta. Jotenki vähemmän sähkösiltä ja ärsyttäviltä. Toki hiustenleikkuullaki on varmaan asian kanssa tekemistä. Ei oo tullu kommenttia ulkopuolisilta, mutta tutuilta kyllä. Ei tosin "et varmaan käytä shampoota", koska varmaan 90% ihmisistä ei tämmösestä mahdollisuudesta tiedä.
-
Norsula
- Vuodet Jäsenenä:
18 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu