Mitä perjantaina?
71 viestiä • Sivu 2, 2:sta • 1, 2
NÄIN ON! Paitsi että se muuttaa lippulaivaan :S
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Jep jep, itte vietän selvän perjantain ja suuntaan huomenna Lahteen ördäämään inttikavereiden kanssa.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Itte lähen näillä näkymin Stekomille juhlimaan Jeesuksen kuolemaa.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
HEUREKA!
Tajusin juuri viettäneeni täysin raittiin viikonlopun käymättä silti edes elokuvissa tylsyyteeni! Ja kaiken lisäksi olen jopa ollut ihmisten ilmoilla enkä tylsistynyt vain kotona. Se on siis sittenkin mahdollista!
(eikä edes ollut erityisen suunniteltua)
Tajusin juuri viettäneeni täysin raittiin viikonlopun käymättä silti edes elokuvissa tylsyyteeni! Ja kaiken lisäksi olen jopa ollut ihmisten ilmoilla enkä tylsistynyt vain kotona. Se on siis sittenkin mahdollista!
(eikä edes ollut erityisen suunniteltua)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
-
Norsula
Forum-eliitti- Viestit: 1099
- Vuodet Jäsenenä:
Norsula Kirjoitti:Niin ja toisaalta tästä on vielä matkaa siihen, että myös ne ihmiset, joiden kanssa oon tekemisissä viikonloppuna ei jois
Hei kuulkas nyt! Rupee kovasti kuulostamaan siltä että täällä yritetään perustaa jotain raittiusseuraa...
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
mitäs nyt porukoiden viikonloppu suunitelmiin kuuluu? itteni pitää kävästä serkkuni ylioppilas juhlissa launtaina mutta en sielä varmaan koko päivää vietä. pitäs jotain keksii perjantaiks. Onks muuten yleisesti toi launtai se minllon se todistus koulusta saadaan?
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
Lauantaina broidin juhlat, sunnuntaina autolla mökille. Perjantaista en tiedä, parille vois lähtee jos solen skiner.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060 ... 6_uu.shtml
tos ois hyvä syy lähtä käväsee stadissa perjantaina. vois kultasen rippi raamatun antaa. sais varmaan hyvän lehden tai lehtiä.
tos ois hyvä syy lähtä käväsee stadissa perjantaina. vois kultasen rippi raamatun antaa. sais varmaan hyvän lehden tai lehtiä.
-
Luukkis
Seniori- Viestit: 487
- Vuodet Jäsenenä:
Mun mielestä toi Vapaa-ajattelijoiden touhu on vähän turhaa trollaamista, menee vähän usko tohon järjestöön. Tähän mennessä oon pitäny sitä fiksuna sakkina ja harkinnu jopa liittymistä. Mutta koska liittymällä ei saa kuin jonkun hikisen lehden ja maksan siitä kontin verran vuodessa, oon jättäny väliin.
-
Rantakemisti
- Vuodet Jäsenenä:
71 viestiä • Sivu 2, 2:sta • 1, 2
Palaa alueelle Yleinen juoruilu