Hereillä pysyminen
- Rantakemisti
- Ammattipostaaja

- Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä
- Viesti:
Hereillä pysyminen
Millä tavalla itse siis "hoidat" väsymyksen tilanteessa jossa ei saisi/kannattaisi olla väsynyt?
Itse yleensä keitän kahvit tai/ja otan kofeiinipillereitä, varsinkin jos on kiire jonnekkin. Jos taas aikaa on teen espressot.
Itse yleensä keitän kahvit tai/ja otan kofeiinipillereitä, varsinkin jos on kiire jonnekkin. Jos taas aikaa on teen espressot.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
- Jonix
- Ammattipostaaja

Re: Hereillä pysyminen
Nukkuminen on nössöille.
Mitä enemmän nukkuu, sitä enemmän tekee mieli nukkua.
ite pidän itteeni hereillä nukkumalla ja alkoholilla...
kahvin juonnin oon lopettanu melkein kokonaan
kahvin juonnin oon lopettanu melkein kokonaan
- Jonix
- Ammattipostaaja

Vaihtoehdoista puuttuu oleellisena Power King, Shark ja se Lidlin energiajuoma, sekä mahdollisesti Dynami:t. Ainakin "Muu., mikä" olisi ollut hyvä vaihtoehto tämän tyyppiseen äänestykseen.
Ei ole Pit bull juomaa! 
Tehoa on pitää olla joka aamu tai töissä nukutaan. (vaikka teho onkin ihan helv. pahaa. :< Sitten myös Red Energy kurkkupastillit...)

Roses are #FF0000, violets are #0000FF. All of my base are belong to you.
Yhdyn samaankadja kirjoitti:Tehoa on pitää olla joka aamu tai töissä nukutaan. (vaikka teho onkin ihan helv. pahaa. :< Sitten myös Red Energy kurkkupastillit...)
-
apsu
En käytä mitään kofeiini juttuja. Välillä ku on ollu yön duunissa ja aamulla lähtee toiseen duuniin 1h unilla niin kyllähän se vitutus pitää hereillä.