Theoria vai praxis
- Jonix
- Ammattipostaaja

- Kumpaa sukupuolta edustat?: Jätkä
Theoria vai praxis
Itse äänestin ensimmäistä vaihtoehtoa, sillä mielestäni ihminen voi käsitteellisen ajattelun (ei nyt mennä turhiin sivistyssanakikkailuihin) avulla muodostaa yleisisen tason tiedosta yksittäistapauksia koskevaa tietoa, jota voi soveltaa erilaisiin töihin. Tavallaanhan tämä vastaus on yhdistelmä molempia vaihtoehtoja, mutta koen siis teoreettisen "kuvien näkemisen" ensisijaisemmaksi.
Re: Theoria vai praxis
No mun mielestä molemmat on oikeita vastauksia koska ilman tietoo sä et tiiä mitä teet mut vaikka sul olis tietoo ni et osaa toteuttaa sitä ilman käsien taitoo
itse äänestin kädentaitoo, koska omasta mielestä sillä tekee jotenki enemmän ku tiedolla vai kuka käyttää jotai kvartaali matematiikkaa ku ajaa autoo??
Miten ajaa autoa, jos ei tiedä miten?johtaja88 kirjoitti:itse äänestin kädentaitoo, koska omasta mielestä sillä tekee jotenki enemmän ku tiedolla vai kuka käyttää jotai kvartaali matematiikkaa ku ajaa autoo??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.” - Henry David Thoreau
- Jonix
- Ammattipostaaja

Älä Norsu viisastele. 
samaa mieltä, kuten Norsukin on varmaan huomannu ni kaikki ei osaa ajaa autoo esim. nimeltä mainitsematon KossuJoniX kirjoitti:Älä Norsu viisastele.
ja kukas joutu käymää uudestaan inssin?
joten tarkotan tolla just sitä et kaikki ei vaan osaa ajaa vaikka se kortti löytyyki...
- Jonix
- Ammattipostaaja

Ennusteeni äänestystä käynnistäessäni oli, että foorumin väki olisi enemmän käytännöllispainottunutta, mutta yllättävän tasaiselta tilanne vaikuttaa tällä hetkellä.