The Big Four
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Tällanen kysymys olis että mikä on rantakemialaisten mielestä suurin neljästä suuresta ?
Metallica, Megadeth, Slayer vai Anthrax.
Ps. Ei ole mun musamaun mukaan toi neljä suurta vaan ihan tunnettu fakta metallimiesten/naisten maailmassa.
Metallica, Megadeth, Slayer vai Anthrax.
Ps. Ei ole mun musamaun mukaan toi neljä suurta vaan ihan tunnettu fakta metallimiesten/naisten maailmassa.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
Ruisperkele Kirjoitti:Ps. Ei ole mun musamaun mukaan toi neljä suurta vaan ihan tunnettu fakta metallimiesten/naisten maailmassa.
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true!"
-- Homer Simpson
Mut ihan vakavasti puhuen toi on jo aika pahaa yleistämistä että edes suurin osa metallinkuuntelijoista pitäisi jotain tiettyä tai kaikkia noista "suurena". Siis muulla tavalla kuin myyntitilastojen perusteella. Kysymykseen taas vastasin Metallica, koska sitä on tullut kuunneltua varmaan eniten.
En pidä itseäni alkoholistina, sillä en ota kuin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
-
Rantakemisti
Ammattipostaaja- Viestit: 715
- Vuodet Jäsenenä:
Se ei liitty mitenkään kaikkiin metallilajeihin eikä myyntiin vaan siihen että sillon ku thrash metalli alko nostaa päätään jenkeissä noi bändit oli ne suurimmat ja kuunnelluimmat, koska ne oli suunnilleen ainoot joilla oli jonkunlainen levytyssopimus. Ehkä toi nimitys on hieman vanhentunut mut silti ne on sitä joskus ollu.
Ps. thrash on nykyisen black jne. metallin edeltäjä että kyllä sinänsä ymmärtää miks niitä suuriks kutsuttiin.
Ps. thrash on nykyisen black jne. metallin edeltäjä että kyllä sinänsä ymmärtää miks niitä suuriks kutsuttiin.
-
Ruisperkele
Ammattipostaaja- Viestit: 507
- Vuodet Jäsenenä:
8 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Palaa alueelle Yleinen juoruilu