Joo, on ollu aika paha gines, eli on tullu katottua pari leffaa: Sid and Nancy, Hannibal Rising, 1408, Crash, 3:10 to Yuma, The simpsons movie, Battle Royale, The Dangerous Lives of Altar Boys ja Raja 1918...
Ei ny joka leffasta jaksa mitään vääntää, mutta viimisimpään liitty aika hassu juttu. Olin siis kattomassa sitä kaverin kanssa yövapaalla ja lomapuku tietenki niskassa. Leffahan kertoo sisällissodasta ja aika paljon siinä tuli tietenki kateltua, ku valkoset lahtas ja vangitsi punasia säälimättä. En voinu olla tuntematta oloani kiusaantuneeks, kun huomasin valkosten armeijassa yhtäläisyyksiä meidän nykyiseen armeijaan, ihan vaatteista ja yleisestä kurista lähtien. Meidän hatuissa on vieläki kokardina samanlainen lahtarin nappi, ku valkosilla oli. Lopputekstien aikana alko maamme laulu soimaan ja kaveri tokas, että "noniin, nyt voit sitte ylpeenä nousta ylös". Lähdin äkkiä ennen valojen syttymistä

Ei todellakaan parasleffa mennä kattomaan inttipuvussa (, vaikka joo, kyllä, tiedän. Ei mulla oo mitään yhteyttä vuoden 1918 tapahtumiin), mutta oli kyllä ihan ajatuksia herättävä leffa.
Battle Royale oli kaikessa sairaudessaan aika hauska leffa mun mielestä ja taas todiste siitä, että japanilaiset osaa. En voinu olla nauramatta kohtaukselle, jossa 5-7 koulupukusta japanilaista teinityttöä pienessä keittiöhuoneesa kiljuu ja tulittaa toisiaan han silmittömästi. En tiedä oliko koko leffassa tarkotus olla mitään hauskaa, mutta ainaki mua se nauratti. Ja vielä enemmän jos komiikka oli tahatonta